täällä sitä ei vissiin huumoria suvaita.
tosikkoilua
5
89
Vastaukset
Kun on maistanut maljan liki pohjaan asti, aikanaan, siinä on päällimmäinen huumori kuihtunut. Juomaveikkoja on kuollut keneltä enemmän, keneltä vähemmän ja osa henkiin pelastuneista puhuu sekavia, elää harhoissaan ja/tai vaeltaa sentin askelin.
Tämän palstan huumoriveikot ovat juoppoja jotka yrittävät saada juomiselleen legitimiteetin muita halveeraamalla. He eivät tajua, että kaikki on heissä ja heistä itsestään kiinni.- juop.
oletkos itse käynyt pohjalla? Oon huomannu että sussa on sellasta entisen juopon viekkautta. Tiedän asian koska olen ollut niiden kanssa tekemisissä
juop. kirjoitti:
oletkos itse käynyt pohjalla? Oon huomannu että sussa on sellasta entisen juopon viekkautta. Tiedän asian koska olen ollut niiden kanssa tekemisissä
Saavutin viinanjuomisessani pisteen jolloin en enää halunnut juoda. Se oli minun pohjani.
Alkoholi on viisastsen juoma,ei ajattelmattomien,en tiedä moniko tuntee aikoinaan koti kiljun juonin.Tunnen sen vaika en ole humaltunut moisesta rankista.
Se kuului 60 luvulle maaseudulle,olin sillon vähän yöili polvaenkorkuien.- ,*
miksi?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043