Jatkuvaa märkää vuotoa

Mintsukkainnen

Osaatteko sanoa mikä tauti mun alapäähän ois iskeny ja millä siitä pääsee eroon? Pikkuhousut on nimittäin jatkuvasti märkänä, kun vuotoa tulee alapäästä päivittäin runsaasti. Se on välillä ihan vaaleaa mutta välillä melko kellertävääkin. Joskus myös hyvin paksua ja "hiivamaista", mutta hirveästi mitään kutinaa ei ole paitsi silloin tällöin. Eikä se yleensä haisekaan erityisen pahalle.

Olen ottanut gynocapseja ja bakteerivaginoosi- ja hiivatulehduskuureja lääkärin määräyksestä, mutta hän vain aina päätyy siihen että mulla on vaan bakteerit epätasapainossa eikä asialle voi oikein tehdä mitään. Haluaisin kuitenkin tästä epämiellyttävästä vaivasta eroon, en tykkää kun alushousut on koko ajan ihan märkänä ja likasena :(

9

3935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samavaiva

Mul o sama ongelma :(

• Mintsukkainnen

Vielä korjauksena alkuperäiseen viestiini, että kutinaa oikeastaan on, ihan emättimen suulla ja pieni haavakin siihen on syntynyt kun on niin kutissut... ja nyt on alavatsassakin alkanut tuntua lievää kipua! :(

• huolestunutteini

Mulla melko samanlainen ongelma. Emättimestä valuu kirkasta joskus hieman valkoista limaa ja sitä tulee tosi paljon. Housut on aina märkänä enkä tiiä yhtään mistä johtuu tai miten siitä pääsis eroon. Pelottaa vaan jos se onki jotain vakavaa mitä noi terveyskeskuksen lääkärit ei osaa sanoo

• hankala ongelma

Mulla kans ollut vuotoa jo kohta pari vuotta, eikä voi harrastaa seksiä edes kun sattuu. Ja mitään vikaa ei lääkärit ole koepaloistakaan löytäneet. Vaiva pahenee koko ajan pikku hiljaa.

• ............

voi olla sytolyysi.......selviää papasta

• HEIPASAAAS

Mulla on sama mut oon12vuotta!

• mimmu345

Mulla sama vaiva, mutta kutinaa vain harvoin ja mahakipua myös vain aina silloin tällöin. Oon reippaasti alle 20 v... Oon klamydian ja tippurin käyny testauttamassa, mutta mietin että voisko olla hiivaa? Ja voiko hiivakuurin syödä "varmuuden vuoksi" että onko siitä mitään haittaa jos ei olekkaan hiiva tulehdusta? Ilmoittakaa ihmeessä jos keksitte syyn tälle vuoto hommelille !! On meinaan vähän noloa, kun päätyy pojan kanssa jutuissa sen verran pitkälle, ettei housut pysy jalassa, niin pikkarit on iha ällöttävän likaset !!!! se on niin nolooo o;;;; ja en haluais koko elämääni kärsiä tästä vaivasta. Ja tää on kestäny varmaa pari vuotta ainaki.

• Tietämätön

Sama ongelma, mutta oon 12 ja tätä on ollu jo yli vuosi..

• valuttaja

Epäilen myös sytolyysiä. Kuulostaa kovasti samanlaiselta kuin itselläni. Minulla ks.vaivat alkoivat tosin vasta 17-vuotiaana, mutta vasta nyt 26-vuotiaana sain sytolyysistä diagnoosin. Uskoisin kuitenkin vaivan voivan ilmetä myös nuoremmalla. Papasta saa vastauksen. Lääkärit tutkitsevat lähes aina hiivaksi, vaikka ei ole läheskään sama asia. Voimia! ps.onneks on pikkuhousunsuojat keksitty! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6945
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe