ensidildo?

ghfgdfssshkjkyyytfjh

Olen parikymppinen nainen. Olen nyt päättänyt hankkia ihkaensimmäisen hieromasauvani, joten kävin äsken tutkimassa kaalimadon valikoimia, todeten että varaa mistä valita näyttäisi todellakin löytyvän useamman sadan eri tuotteen joukosta (jopa miltei 8000e maksava kullattu dildo?!). Kuten tekstistä saattaa arvata en ole kovinkaan perehtynyt tähän asiaan ja ylipäänsä päädyinkin tällaista ratkaisua miettimään kun yllätyksekseni kuulin tyttökavereiltani, että jopa heiltä löytyy useampikin dildo, ja tunsin itseni aivan joksikin "siveyden sipuliksi" kun en ollut itse tullut moista vaihtoehtoa tosissani edes harkinneeksi:D. Kaverini seurustelevat, kuten minäkin.

Mitähän vempelettä mahdollisesti minulle voitaisiin suositella? En ole käyttänyt minkäänlaisia apuvälineitä aiemmin. Laite voisi olla jokin sellanen jota minä ja poikaystäväni voisimme yhdessä käyttää, siis siten että myös poikaystäväni voisi minua kyseisellä vempeleellä tyydyttää. Mitään "anuspuikkoja" en kuitenkaan harkitse....

Mainittakoon vielä etten ole koskaan tullut yhdynnässä eli mielellään laite voisi olla jokin seksimarkkinoiden "jymymenestys", jolla näissä asioissa nähtävästi vähän avuttomampikin voi saada aikaiseksi ennenkokematonta tyydytystä.

Kiitos vastauksesta!

4

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaa

      Sen voin sanoa ettei liian isoa ja paksua ettei vaan pillu löysty : ei tee hyvää miehellesi... Eli ei kauheesti paksumpi kuin miehesi varustus

      • N jo ikääkin

        Osta pienin valikoimasta, isosta koosta ei hyödy kukaan, vain tuskaa. Iso koko ei lisää nautintoa, vain oma mieli. Ja jos poikaystävälläsi on mitätön, et niin pientä löydä edes seksikaupasta, siellä kaikki on ennemmin liian isoa. Ja muista pehmeä!!!
        Klitoriskiihottimella varustettuja en ole testannut, vaan kun nautinto ei naisella ole teknistä vaan henkistä, mutta sellaista voisi ehkä kokeilla kunhan täyttää em. vaatimukset.


      • M jo ikääkin
        N jo ikääkin kirjoitti:

        Osta pienin valikoimasta, isosta koosta ei hyödy kukaan, vain tuskaa. Iso koko ei lisää nautintoa, vain oma mieli. Ja jos poikaystävälläsi on mitätön, et niin pientä löydä edes seksikaupasta, siellä kaikki on ennemmin liian isoa. Ja muista pehmeä!!!
        Klitoriskiihottimella varustettuja en ole testannut, vaan kun nautinto ei naisella ole teknistä vaan henkistä, mutta sellaista voisi ehkä kokeilla kunhan täyttää em. vaatimukset.

        Samaa mieltä olen. Meillä kyl mä miehenä olen hankkinut kaikki dildot, liukasteet, öljyt jne. Oon hankkinut vuosien varrella erikokoisia, värisiä ja muotoisia. Käytän ainakin kahta erilaista, tarpeen mukaan vaihdan, jos ei tunnu sopivalta toinen.

        Sellainen kaalimato on aika kiva, sopivasti muotoiltu jne.
        Taitaa olla aika yleistä, että yhdynnässä ei tule naisella, mutta dildo ja kieli on hyvä yhdistelmä ja aikaa 15 ..45 min.


    • kaalimato.com

      Hei,
      Ensimmäiseksi hieromasauvaksi on hyvä valita melko pienikokoinen sauva. Halkaisija esim. n. 2 cm. Voit valita hieromasauvan jossa on moottori. Jos huomaat, ettet pidä värinästä voi moottorin aina pitää sammutettuna.
      Silikoni on materiaaliltaan napakkaa, mutta pinnaltaan silkkisen tuntuista. Silikoni varastoi kehon lämpöä, joten se on miellyttävä käytössä. Silikoni sopii myös kumiallergikoille. Toinen miellyttävä materiaali on ns. Loveclone-materiaali. Ko. materiaali pyrkii jäljittelemään ihmisen ihoa. Loveclone materiaalista valmistettuja hieromasauvoja emme suosittele kumiallergikoille.
      Toiset henkilöt pitävät kovamuovisauvoista. Näiden sauvojen vibraattorin värinä on tuntuvampi, koska kovamuovi johtaa värinää paremmin.
      Hieromasauvan kanssa kannattaa käyttä pieni määrä liukuvoidetta.

      Eri muotoisia ja värisiä hieromasauvoja on laidasta laitaan. Tuotteiden kuviin ja teksteihin kannattaa tutustua rauhassa. Hieromasauvan valinnassa kannattaa myös ottaa huomioon itseä miellyttävä ulkomuoto, väri jne.
      Seksilelujen maailmaa avautuu pikku hiljaa tutustumalla erilaisiin tuotteisiin.

      Terveisin
      Kaalimato.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      62
      926
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe