Ekotori / kaunis nainen

MiesVM72

Hei sinä kaunis nainen, joka olit asioilla Ekotorilla tänään, sinulla päällä musta toppatakki ja turkoosit toppikset jalassa. Sinuun haluaisin tutustua ystävänä..

18

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiteeeeeeeeee

      No eikö sitä voinut ruveta juttua iskemään siellä Ekotorilla? Nyt pitää täällä kysellä, kun eilen olisi ollut tuhannen taalan paikka! Tartu hetkeen nuorimies, niin ei mene elämäsi rakkaus sivu suun. Toivottavasti löytyy tuo kaunis nainen!

      • vaalea nainen

        hei...kiva kun huomasit minut.....tule tänään klo 13.00 ekotorille niin nähdään siellä ja tutustutaan paremmin....odotan innolla


    • syö silliä

      aprillipäivä on aikaisin tänä vuonna

      • Massahurmaaja 2

        Melkoinen ruuhka odotettavissa klo 13.


    • vanhapiika...

      mistähän löytyis turkoosit toppahousut tähän hätään

    • se on moro

      Ihmettelinkin, miksi kaikilla Savontien vanhoilla piioilla (taisi siinä mukana olla muutama varattukin) oli tänään turkoosit toppikset jalassa ja Ekotorilla hirmuinen hulina. Asia selvisi tältä tietovarmalta palstalta: Kommilan viimeistä peräkammaripoikaahan siinä vietiin niin kuin pässiä narussa.

    • tappi tanassa iltaan

      kyllä siellä mäihä kävi minullakin. Toppatakki tätin kanssa tuli tehtyä illaksi tärät.

      • mellakkaa

        Nyt sun kannattaa mennä kipin kapin grillille vetämään keskikaljaa, että oot varmasti timmikunnossa illalla.


    • hihankäärijä

      Oli siellä näitä pussihousu ukkojakin ja taisipa heilläkin flaksi käydä.

    • oikea miesten mies

      luojan kiitos en sattunu klo 13 ekotorille tänään paketin hakuun..en ole tuon avauksen kirjoittaja mutta oisha siinä saanu ihmetellä jos joku karju tai mummeli ois silmää vinkkaillu

    • kierrätystä!!

      Ekotori kierrättää kaiken!
      Myös vanhat piiat ja peräkammarin pojat!

    • kom-posti

      ja mitkä ei kelpaa, viedään takapihan konttiin ja riikinnevalle

      • haalea blondi

        hei...otetaann maanantaina uusiksi mutta nyt klo. 16.00.....ois kiva jos pystyisit tulemaan.....vaalea


    • turkoosipöksy

      miten olis tänään klo 17 riikinnevalla?

    • jäähyllä

      et tullu. Oottelin pakkasessa ainakin kolme tuntia. Siinä alkaa tämä tuore rakkaustarinakin jäähtymään.

    • Naurut:) Ja Ekotorin mammat siel kiroo, ku ihmisiä on hyllyjen välissä tiiraamassa, mutta mitään ei osteta:D

    • lapsenlapsi...

      Meitin mummulla on turkoosit toppapöksyt. On ihan hyvin säilynyt, 84v. Kerron terkut hälle ;)

      • aävnty

        no huomenna sit klo. 12.00 kun tehtaan pilli soi.....nähdään kaikki ekotorilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe