Hei sinä kaunis nainen, joka olit asioilla Ekotorilla tänään, sinulla päällä musta toppatakki ja turkoosit toppikset jalassa. Sinuun haluaisin tutustua ystävänä..
Ekotori / kaunis nainen
18
1329
Vastaukset
- äiteeeeeeeeee
No eikö sitä voinut ruveta juttua iskemään siellä Ekotorilla? Nyt pitää täällä kysellä, kun eilen olisi ollut tuhannen taalan paikka! Tartu hetkeen nuorimies, niin ei mene elämäsi rakkaus sivu suun. Toivottavasti löytyy tuo kaunis nainen!
- vaalea nainen
hei...kiva kun huomasit minut.....tule tänään klo 13.00 ekotorille niin nähdään siellä ja tutustutaan paremmin....odotan innolla
- syö silliä
aprillipäivä on aikaisin tänä vuonna
- Massahurmaaja 2
Melkoinen ruuhka odotettavissa klo 13.
- vanhapiika...
mistähän löytyis turkoosit toppahousut tähän hätään
- se on moro
Ihmettelinkin, miksi kaikilla Savontien vanhoilla piioilla (taisi siinä mukana olla muutama varattukin) oli tänään turkoosit toppikset jalassa ja Ekotorilla hirmuinen hulina. Asia selvisi tältä tietovarmalta palstalta: Kommilan viimeistä peräkammaripoikaahan siinä vietiin niin kuin pässiä narussa.
- tappi tanassa iltaan
kyllä siellä mäihä kävi minullakin. Toppatakki tätin kanssa tuli tehtyä illaksi tärät.
- mellakkaa
Nyt sun kannattaa mennä kipin kapin grillille vetämään keskikaljaa, että oot varmasti timmikunnossa illalla.
- hihankäärijä
Oli siellä näitä pussihousu ukkojakin ja taisipa heilläkin flaksi käydä.
- oikea miesten mies
luojan kiitos en sattunu klo 13 ekotorille tänään paketin hakuun..en ole tuon avauksen kirjoittaja mutta oisha siinä saanu ihmetellä jos joku karju tai mummeli ois silmää vinkkaillu
- kierrätystä!!
Ekotori kierrättää kaiken!
Myös vanhat piiat ja peräkammarin pojat! - kom-posti
ja mitkä ei kelpaa, viedään takapihan konttiin ja riikinnevalle
- haalea blondi
hei...otetaann maanantaina uusiksi mutta nyt klo. 16.00.....ois kiva jos pystyisit tulemaan.....vaalea
- turkoosipöksy
miten olis tänään klo 17 riikinnevalla?
- jäähyllä
et tullu. Oottelin pakkasessa ainakin kolme tuntia. Siinä alkaa tämä tuore rakkaustarinakin jäähtymään.
Naurut:) Ja Ekotorin mammat siel kiroo, ku ihmisiä on hyllyjen välissä tiiraamassa, mutta mitään ei osteta:D
- lapsenlapsi...
Meitin mummulla on turkoosit toppapöksyt. On ihan hyvin säilynyt, 84v. Kerron terkut hälle ;)
- aävnty
no huomenna sit klo. 12.00 kun tehtaan pilli soi.....nähdään kaikki ekotorilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514