Meillä 12 v kääpiöpinseri jolla oli aika paha anaalirauhastulehdus...lääkäriinhän sitä oli mentävä. Onko mitään keinoa ehkäistä...esim. ruokavalio neuvoja ym.Ruokavalio mielestäni aika kunnossa ja kakkakin ollut enimmäkseen hyvä...joten neuvoja ja vinkkejä,, olisin kiitollinen! :))
ANAALIRAUHASTULEHDUKSEN EHKÄISY
6
390
Vastaukset
- tyhjennys
Meillä parhaiten toimi nut anaalien säännöllinen tyhjennys kerran kuussa. Kasvattaja opetti tyhjentämään ja tulehduskierre loppui. Ellet osaa itse tyhjentää niin käy eläinlääkärillä.Homman voi hoitaa eläintenhoitajakin
- karoliin@
Haen lähinnä vaihtoehtohoitoja eli ruokavalio ym...koska lääkärinkäynnit jopa kunnalla ovat kalliita, ei tässä taloustilanteessa onnistu siellä juokseminen kovin usein! Kiitti vastauksestasi kuitenkin:)
- kivuton koira
Opettele ihmeessä itse tyhjentämään rauhaset, ruokavalio auttaa ehkä vain vähän. Itse tyhjentäminen on helppoa. Ohjeita löytyy netistä tai lääkäri neuvoo.
- mie/sie
Olen kuullut, että joku homeopaattinen " lääke" estää tulehdukset. Jotkut ns. terveyskaupat myyvät niitä. Netistäkin saattaa löytyä tuotteita homeopaattisilta sivustoilta.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Paras tapa ehkäistä nuo tulehdukset, kuten edelliset sen jo kertoivat, ovat se, että opettelee itse tyhjentämään ne säännöllisesti. Ei ole vaikeaa, kun sen oppii ja se on koiraakin helpottava asia.
- Kokemusta on.
Anaalirauhasten posto.
Tulee kaiken kaikkiaan paljon halvemmaksi, kun poistaa rauhaset, kuin että joutuu käymään vähän väliä lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891