Elikkäs kuinkas paljon voin pyytää kyseisestä postimerkistä? Se on ensiö painos 1.3.2004 olen katsonut että siitä voi saada jopa melkein 100e? Odottelisin vastauksia kysesisetä merkistä?
Ruusu 2004
8
127
Vastaukset
- suhteellisuudentaju
Siis mikä ihmeen ensiöpainos? Ensipäivänkuortako tarkoitat? Ei siitä kukaan montaa euroa maksa. Itse ostin Itellalta vuoden 2010 postimerkkilajitelman, siis kaikki kyseisenä vuonna ilmestyneet merkit postituoreena ja sekin maksoi vaan 50e.
- Ensiö?
Ruusu-merkin painos on 8milj. Arvo muutama snt. Ensipäivän kuorella käypänen hinta joku kymmensenttinen jos yleensä ostajan löytää.
- Rahat pois
Noita ensipäiväkuoria, postituoreita merkkejä ja vuosilajitelmiakin löytää huutokaupoista paljon alle luettelo ja nimellishintojenkin. Ei ole mikään mainio sijoitus nykyään.
- Ode
Muula on niitä neljä
- Rahaa!Rahaa!
Minulla on eilinen "Helsingin Sanomien" ensiöpainos.Kun katselen niin siitä saa ainakin 1000€. Odottelen vastauksia.
- Nokkonen 2004
"Odottelisin vastauksia..." No, miksi et odota? Kuka estää? Anoppiko?
- Filatelisti
Voi helvetti mikä tampio...Siinä merkissä tarvii olla SIIRTYMÄ että siitä saa sen vitun 100€
- asiaa tuntematon
Voi sinuakin! Kun alkuperäistekstin lukee niin luuleletko että kaveri tietää mikä on siirtymä? Lienet aloitteleva keräilijä(filatelisti??)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446