NARDI ohjauspyörä vm-65.

Kyllä lähtee

Tere. Löytyisiköhän keneltäkään tietoa kyseisestä kapistuksesta. Nardi&e Torino Merkkinen ohjauspyörä, edessä "nimmarit" : nardi. Takana kaiverrus made 65 italy. Halkaisija 41cm. Mukana keskiö, en tiedä mihin sopii. Originelli kunnossa,eli lakkaus kulunnut ja puolissa hivenen naarmuja. Meinasin hioa/lakata, sekä kiillottaa, mutta ajattelin ensin kysyä onkohan se järkevää. Mielenkiinnolla odottelen viisaanpien kommentteja. Kiitos.

7

519

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoauto

Katsoppa esim saksan ebaysta kuvia ja hintoja, niin saat käsityksen mitä kannattaa tehdä. hakusanana nardi lenkenrad

• Väärä hakusana

ei ole lenkenrad

• Volleman

Mulla olis tarve: myytkö? duett(at)usa.com

• Kyllä lähtee

Vieläkin vastausta odotellessa. Onkohan kyseessä tusina tavara, vaiko jokin harvinaisuus? siis keskiössä merkinnät: NARDI&C TORINO. Volante Nardi. Puolassa kaiverrus: ? ja Nardi. Takana puolassa: MADE 65 ITALY. Niin ja halk: 41cm.

• tuttiforma

Se sun kannattaa itse miettiä onko tuo tusinatavaraa. Tuossa vertailuksi myynnissä yksi Nardi vuodelta 64

http://shop.lenkradshop.de/epages/62525062.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62525062/Products/Riepe

Vinkkinä voisi sanoa että markkinat on paremmat keskieuroopassa ja hinnatkin voivat olla siellä paremmat. Täällä joku voi yrittää helpommin jymäyttää ei helmiä sioille -tyyliin.

• tuttiforma
        tuttiforma kirjoitti:

Se sun kannattaa itse miettiä onko tuo tusinatavaraa. Tuossa vertailuksi myynnissä yksi Nardi vuodelta 64

http://shop.lenkradshop.de/epages/62525062.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62525062/Products/Riepe

Vinkkinä voisi sanoa että markkinat on paremmat keskieuroopassa ja hinnatkin voivat olla siellä paremmat. Täällä joku voi yrittää helpommin jymäyttää ei helmiä sioille -tyyliin.

Niin ja tuokin Nardi ei ole uudenveroinen vaan ilmoituksen mukaan laukkaus on huono , puu on hyvässä kunnossa ja ratissa on käytön jälkiä/patinaa. KUnto voi hyvinkin olla sun Nardia vastaavalla tasolla.
        Vinkki 2: älä pilaa sitä sun Nardia tekemällä sille jotain.

• kyllä lähtee

Jep, samanlainen kuin linkissä, koitin kevyesti kiillottaa hellävaraisella aineella, johan alkoi kiiltämään. Kunto on parempi, ei ole hapettumaa noin paljon. Pitää vielä fundeerata, laittaako myyntiin vai seinälle. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1145
    2. 67
      1035
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      813
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      753
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      716
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      676
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      624
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      582
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      508
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      467
    Aihe