Pukeutuisitko kiirellä sukkanauhoihin, pikkuruisiin stringeihin ja pushuppeihin jos tietäisit että Hän onkin yllättäen tulossa visiitille? :-)
Nainen,
24
330
Vastaukset
- ansaitset:))))))))))
S24 stipendin
- kostuuko
Ei mitään stipendiä pöh
Jotain aivan muuta;)) - .:.
kostuuko kirjoitti:
Ei mitään stipendiä pöh
Jotain aivan muuta;))Mekko korviin ja ropsi pyllyyn. Se on oikeaa rakkautta :-))
- s....
jos pasi ois tulossa niin joo
- en nyt ihan muista
Pasi tais joskus laitaa p s viestiä tänne. Jos se pasi onkin täällä.
- käytös 10 :)))
Hymypatsas?????????
- voi mussua!
toisaalta en, koska haluaisin ensin tutustua häneen.... :)
muuten kyllä.- kansa hurraa
täydet pisteet
- tätä kautta hihii
Ettekö TE jo tunne
- palstarakkaat hihii
tätä kautta hihii kirjoitti:
Ettekö TE jo tunne
Ei vaan TE
- 5+12
Luulenpa,että näitä palstoja pyörittää se yksi ja sama henkilö.Aika näppärät sormet hänellä.Höyry,vain nousee,kun hän näpyttelee konettaan.
- niin aivan ja sä oot
sitä leikkaa ja liitä-koulukuntaa
luulokseesi, älä ny oikeesti viitti - kuka mua näpyttäis
yhdenkö huvia tää onki
- ämmä ännällä
Ihan varmana, jos meillä olis jo hyvä aloitushistoria ja tietäisin hänen tykkäävän ko releistä.
- tuskinpa
Luulen että hän pitäisi minua vähän outona, jos tämän tuntemisen perusteella hyökkäisin häntä ovelle vastaan pelkästään tuossa asussa ;). Saattaisi vaikka ottaa ja perääntyä ja olla äärimmäisen vaikeana, kun seuraavan kerran nähdään ;). Juuri kun olen saanut hänet olemaan vähän vähemmän varppeillaan.
- luomu-nainen
en..laittaisin lökäverkkarit, reikäiset villasukat, virttyneen vanhan tee-paidan. Jos hän tykkäisi musta oikeesti, hän pitäisi mua seksikkäänä ja haluttavana noissakin kamppeissa.
- hyväkroppainen?
Tää on ihan nasta mielipide. Ja jos miehiltä asiaa kysyisi niin ehkä enemmän halukkuutta saattaisi jopa kohottaa se, että jättää miehen omille mielensopukoille tilaa nähdä sielunsa silmin riisua naisensa tai nähdä hänet pikkupikkubikineissä kuin, että suoraan hönkäisee itse paljastamaan kaikkensa, sillä totuushan on useasti kuitenkin se, että se kuviteltu näky on varmasti aina parempi kuin se mitä edessään todellisuudessa näkee. Tietysti poikkeuksiakin on olemassa, mutta mitä suuremmalla todennäköisyydellä nainen ei kauneudesaan tai seksikkyydessä vedä vertoja miehen mielikuville. Vai, mitä miehet, meniks kuin pieleen?
- vaatteet?mitä ne on?
Minkä verran miehet kiinnittää huomiota ihastuksensa pukeutumiseen? Tuohon asuun toki varmasti kuka tahansa kiinnittää huomiota ;), mutta ihan tosi, mulla menee usein ihan ohi, mitä hänellä miehellä on päällä tai minkä väristä, koska jotenkin vaan olen niin hänen lumoissaan ja kaikki keskittyminen menee läsnäolevaan tilanteeseen. Unohdan menneen, unohdan tulevan, unohdan itseni... Mikä onkin jo melkoinen saavutus, koskapa tavallisesti niin voimakkaan tunteen vallassa alkaisin hermoilla ja punastella tai pelätä että punastun, ja nyt en edes muista hermoilla :)!
- joko taas
joo, joo, joo, auckland, kiva ku kävit,,hei hei ,,saat poistua
- vaatteet?mitäneon?
joko taas kirjoitti:
joo, joo, joo, auckland, kiva ku kävit,,hei hei ,,saat poistua
Otan tän ihan kunnianosoituksena, kun mua luullaan häneksi :). Eikä ole eka kerta. Mä olen nainen. Mutta elä sinä luulossasi.
- yeputi
vaatteet?mitäneon? kirjoitti:
Otan tän ihan kunnianosoituksena, kun mua luullaan häneksi :). Eikä ole eka kerta. Mä olen nainen. Mutta elä sinä luulossasi.
yippee, yep
- hyvää viikonloppua!
en pukeutuis kuin villapaitaan ja farkkuihin mutta et uskaltais tulla sittenkään;)) en usko että tulisit,täällä vaan uskallat huudella mutta tosipaikan tullen luikit piiloon;) ikävä tosiasia...
- luikkija
hyvin tunnet jo minut :p
- hyvää viikonloppua!
luikkija kirjoitti:
hyvin tunnet jo minut :p
vähän kokemusta ;) ei aloituksen kaltaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318