Tietääkö joku halvemman paikan teroittaa luistimet porissa kun tää http://tarjousnet.fi/lajittelu.php?task=2 jos kaikkien mein luisteet terottaa tuolla maksaa mein perheeltä 30egee (mikä on mielestäni aika kova hinta kun rälläkkä laulaa eikä kenenkään tarvi tehdä mitään.!
Halvemmin
6
159
Vastaukset
- Tero Tin
Osta vaikka hintakaaresta rälläkkä ja tee itse. Eikä sitten kitistä ettei onnistunut.
- Ostin joo...
Teroittelin ja hienosti toimii.. taidan pyrkiä jokereihin pelaan.. ei tarvi pulittaa noita euroja kelleen!
- Halootahei
tuo on aivan sikahalpa jos on hyvä. Itse kannattaakin viilailla vaikka kynsiviilalla luistimen terää niin halvaksi tulee!
- tee kaikki itse man
No voi vittu olipas "vaikeeta" teroittaa itse.. säästää pitkän pennin kun ei maksa sikahintoja vaan tekee itse.
- Reisska
Ei ole paha homma, voi ensiavun antaa vaikka kynsiviilalla ja vähän santapaperia perään. Ei mene rahaa hukkaan ja homma on hoidettu ammattitaidolla. Hianoo on luistella kun on itse hoitanut hommat
- harmistunut1
En tiedä mistä saisi halvalla mutta nykyiset hinnat on törkeitä. ihan tosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050