hain täydennyspalvelukoulutukseen lapinjärvelle, eli sanoin itteni irti reservistä. sitten kun piti lähteä lapinjärvelle, niin hainkin takaisin reserviin. nyt ei ole enään kuulunut mitään kertauksista, miksiköhän?
miksi ei tule kertauskutsua
9
631
Vastaukset
- leikin loppu
Enpä tiiä, mutta arvaan kyllä. Itsehän vain revin sen kh-anelun. Vois kyllä pistää ton reservinkieltäytymisenkin vetään ihan vaan vittuillakseen.
- Luulen
Oletettavasti aloittajan sodanajan sijoitus on purettu eikä uuttakaan ole tehty. Sijoittamatontakin reserviä riittää eikä kertaalleen venkoillut (reservinkieltäytyminen ja takaisinvaihtoanomus myöhemmin) välttämättä ole ihan prioriteettilistan kärjessä sijoituksia saamassa.
- Suomi on Paska maa
e'nappa kirjoitti:
Tietkö mihin mä sijoitun sodan aikana?
http://www.youtube.com/watch?v=KprSa2MqnOETollasta maata voisikin jo puolustaa, mutta ei näitä paskalta haisevien junttien asuttamia pimeitä pystymetsiä viitti.
- jäin pois
Mahdollisimman monen kannattaa olla "tavoittamattomissa" kun näitä aneluita tulee. Muuten systeemi ei koskaan muutu. Lisäksi lukumäärässä on voimaa, tuhansia skippaajia ei voi raahata oikeuteen.
- otsaan...
miten voit ittes reservistä sanoa irti haloo..ahaa ei kun ne heitti sinut sieltä kun huomasivat että oot vakooja..
- Voi ja ei voi
Reservistä irtisanoutumista ei olekaan olemassa. Siviilipalvelukseen sen sijaan voi lain mukaan hakea missä tahansa vaiheessa kutsunnoista alkaen: itse kutsunnoissa, ennen varusmiespalvelusta, varusmiespalveluksen aikana tai sen jälkeen. Viimeinen vaihtoehto tunnetaan nimillä reservinkieltäytyminen tai täydennyspalvelukseen hakeutuminen. Täydennyspalvelus kestää 5 vrk ja tämän jälkeen ei kuulu enää puolustusvoimien reserviin.
- Ilmoita että evvk
Täydennyspalvelus taitaa olla sekin poisjäänyttä historiaa. Eli ei muuta kun eroamaan reservistä.
- Nytloppuiorjuus
Miehistökato on alkanut puolustusvoimista, tämä on faktaa.
Tulevat säästöt, kasvavat materiaalikulut, puolustustahdon yleinen lasku....Hyvästi , paskalakit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351353Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941295- 1571188
- 681021
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819