Olen 16-vuotias tyttö ja haluaisin tietää onko kellään samanlaista ongelmaa..siispä...
Tykkäsin yhdestä pojasta joka oli minua 3 vuotta vanhempi ja hänkin tykkäsi minusta. Me oltiin käytännössä yhdessä. Se oli mukavaa ja hän on todella ihana ja hyvän näköinen, -vaikkei sillä ole edes väliä siis ulkonäöllä.
Niin en tiedä onko mulla sitte jotain "sitoutumis ongelmia" vai mitä lie , koska aina kun olen pojan kanssa haluan tehdä hänet mustasukkaiseksi :D!!
En tiedä mistä se johtuu, ehkä jostain huonoista seurustelu kokemuksista tai kun ei voi vaan luottaa toiseen ja haluaa tietää,että välittääkö hän minusta..
En vain jotenkin voi seurustella.Saan jotain tyydytystä luultavasti toisen kärsimyksestä.
Mitä mieltä pojat olette tällaisesta ongelmasta?
-Asiallisia kommentteja kiitos!
APUA (pojat)
3
98
Vastaukset
- l&M
http://www.youtube.com/watch?v=pldM4l15Ynw
veikkaan et nä auttais. Luultavasti psykiatri osaisi kertoa tälle käytökselle lääketieteellisen terveyden tai haitan kai... Niillä puoskareilla on aina joku idea että minkä takia voisivat leimata ihmisen hulluksi.
- kkkko
Luulen, että sulla on vaan sen verran heikko itsetunto että haluat nähdä aina kun madollista että välittääkö poika susta oikeasti vai ei. Ja ehkä tavallaan edellisen lisäksi haluaa olla "vaikea" jotta pojan mielenkiinto säilyisi. Kannattaa koittaa lopettaa toi käytös, itse olen tehnyt samaa ja jossain vaiheessa poika kyllästyy jos jatkaa tommoista. Eli koita hallita itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780