Eli mietin kahden vaihtoehdon välillä: Hella Comet FF100 vai Comet FF300. Nuo kolmesataset ovat jo sen verran isot, että näyttääkö ne hassuilta farmari golfin kaulalla? Molemmilla varmaan saa mukavasti lisää valotehoa, toki kolmesataset ovat hieman tehokkaammat. Hintaeroa ei juurikaan ole, joten ihan ulkonäön perusteella pitäisi valita.
Lisäpitkien valinnan vaikeus
Lisäpitkiä ostamassa
3
102
Vastaukset
- näkyykömitään.
Ei tarvi nykyautot mitään lisäpitkiä, onko sun valoissa vikaa?
- takkari
Olisit laittanut linkit esittämiisi lisävaloihin, niin olis helpompi vertailla.
Olen samaa mieltä kuin näkyykömitään, että nykyautoissa ei tarvi lisävaloja niinku ennen vanhaan. Vai onko autosi nykyauto? - Kaukovaloa
Xenon autoissahan nimenomaan halogeeni pitkiä moititaan.. Makuasia, joten laita kummat miellyttää enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162