Mikä voi olla vikana kun en saa iTunesia enää asennettua uudestaan koneelle. Käyttöjärjestelmä on windows 7. Kone on Acerin kannettava.
Asennuksen aikana tulee herja Microsoft VC80.CRT.type "win32".vresion="8.0.50727.6195"publicKeyToken="lfc8b3b9a1e3b. processo Architecture="86 Asennuksessa tapahtui virhe Hresult 0x80070002
Asennusta saa kuitenkin jatkettua ja se ilmoittaa sitten sen onnistuneen. Sitten kun iTunesia yrittää käynnistää tulee herja Apple Application Support was not found. Error 2.
Olen yrittänyt tätä jo useamman kerran asentaa mutta tulos on aina sama.
Kun iTunes poistettiin koneelta oli syy se ettei se enää tunnistanut puhelinta. Poisto ei ehkä tapahtunut kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja oikeassa järjestyksessä, mutta ei kai se voi olla syy siihen ettei sitä enää saa koneelle asennettua.
iTunes ei asennu koneelle
10
283
Vastaukset
- Vaikea sannoo
Palomuuri estää yhteydet ohjelmaan tai vääräversio ohjelmasta tai koneesi muuten vaan luonnollissa korjauksen tarpeessa johon uusinasennus auttaa, tai...
- *helpme*
Kone on Acer Aspire 5734Z-453G , 64 bittinen windows 7 ja asensin iTunes 10.5.3 for Windows XP, Vista or Windows 7 http://www.apple.com/itunes/download/
- wutsimu
Otan osaa... Säälin sinua, että menit valitsemaan Applen, kun paljon laadukkaampaakin on tarjolla.
- *helpme*
En ole tätä valinnut, tyttären puhelin ja ongelmaan haen ratkaisua, kiitos.
- MacBookPro
Suurempi säälin aihe on että on mennyt valitsemaan Acerin ja Wintoosan. Olisi hankkinut kunnon läppärin.
- Möin pois
MacBookPro kirjoitti:
Suurempi säälin aihe on että on mennyt valitsemaan Acerin ja Wintoosan. Olisi hankkinut kunnon läppärin.
Appelen puhelin on hyvä, mutta tietsikat on kyllä P E R S I I S T Ä
- MacBookPro
Möin pois kirjoitti:
Appelen puhelin on hyvä, mutta tietsikat on kyllä P E R S I I S T Ä
Vai möit? Eihän sulla koskaan edes sellaista ole ollutkaan. Jos olisi ollut, et olisi myynyt pois.
- wutsimu
Sitten olen pahoillani sanoistani.
- *helpme*
Aaaarghhhh....ei tässä saa tehtyä edes tuota sfc /skannow komentoa, kun painaa enter niin tää kone kertoo vaan sen mitä toi komento ym. komennot tekee tai sitten sanoo ettei se pysty sitä suorittamaan, windowsin päivitykset ei mene läpi, jatkuvasti on 3 päivitystä roikkumassa....hermo palaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798