iTunes ei asennu koneelle

*helpme*

Mikä voi olla vikana kun en saa iTunesia enää asennettua uudestaan koneelle. Käyttöjärjestelmä on windows 7. Kone on Acerin kannettava.
Asennuksen aikana tulee herja Microsoft VC80.CRT.type "win32".vresion="8.0.50727.6195"publicKeyToken="lfc8b3b9a1e3b. processo Architecture="86 Asennuksessa tapahtui virhe Hresult 0x80070002
Asennusta saa kuitenkin jatkettua ja se ilmoittaa sitten sen onnistuneen. Sitten kun iTunesia yrittää käynnistää tulee herja Apple Application Support was not found. Error 2.
Olen yrittänyt tätä jo useamman kerran asentaa mutta tulos on aina sama.
Kun iTunes poistettiin koneelta oli syy se ettei se enää tunnistanut puhelinta. Poisto ei ehkä tapahtunut kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja oikeassa järjestyksessä, mutta ei kai se voi olla syy siihen ettei sitä enää saa koneelle asennettua.

10

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sannoo

Palomuuri estää yhteydet ohjelmaan tai vääräversio ohjelmasta tai koneesi muuten vaan luonnollissa korjauksen tarpeessa johon uusinasennus auttaa, tai...

• *helpme*
    • wutsimu

Otan osaa... Säälin sinua, että menit valitsemaan Applen, kun paljon laadukkaampaakin on tarjolla.

• *helpme*

En ole tätä valinnut, tyttären puhelin ja ongelmaan haen ratkaisua, kiitos.

• MacBookPro

Suurempi säälin aihe on että on mennyt valitsemaan Acerin ja Wintoosan. Olisi hankkinut kunnon läppärin.

• Möin pois
        MacBookPro kirjoitti:

Suurempi säälin aihe on että on mennyt valitsemaan Acerin ja Wintoosan. Olisi hankkinut kunnon läppärin.

Appelen puhelin on hyvä, mutta tietsikat on kyllä P E R S I I S T Ä

• MacBookPro
        Möin pois kirjoitti:

Appelen puhelin on hyvä, mutta tietsikat on kyllä P E R S I I S T Ä

Vai möit? Eihän sulla koskaan edes sellaista ole ollutkaan. Jos olisi ollut, et olisi myynyt pois.

• wutsimu

Sitten olen pahoillani sanoistani.

• *helpme*

Aaaarghhhh....ei tässä saa tehtyä edes tuota sfc /skannow komentoa, kun painaa enter niin tää kone kertoo vaan sen mitä toi komento ym. komennot tekee tai sitten sanoo ettei se pysty sitä suorittamaan, windowsin päivitykset ei mene läpi, jatkuvasti on 3 päivitystä roikkumassa....hermo palaa

• Päivitykset KB2538243, KB973688 ja KB955430

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe