Näin nopeasti kysäisisin, että mihin Karibialle/saarille löytyy suoraa reittilentoa Euroopasta esim. Lontoosta tai Frankfurtista?
Tiedän että Lontoosta päsee ainakin Barbadokselle suoralla lennolla, mutta onko vielä muitakin. Olen valitsemassa ensi jouluksi kohdetta ja en halua matkustaa valmismatkalla.
MISTÄ SUORA LENTO KARIBIALLE ?
tuigho
5
875
Vastaukset
- menossa
klm lentää amsterdamista ainakin curacaolle, kuten myös air berlin dusseldorfista
- ba
BA lentää aika moneen Karibian kohteeseen.
- Antukka
Pariisista Sant Maarteniin on suoralento, itse menimme muutama kk sitten niin ja hyvin onnistui. Muistaakseni Amsterdamista on myös suoralento ko.paikkaan.
- ajsalmi
Condor lentää Franfurtista moneen paikkaan ja on aika edullinen.
Myös Iberialla pääsee Karibiaan, esim. Puerto Ricoon suoraan. Tai on ainakin ennen päässyt. Olen myös melko varma siitä että Air Francella on useita reittejä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063