Näin nopeasti kysäisisin, että mihin Karibialle/saarille löytyy suoraa reittilentoa Euroopasta esim. Lontoosta tai Frankfurtista?
Tiedän että Lontoosta päsee ainakin Barbadokselle suoralla lennolla, mutta onko vielä muitakin. Olen valitsemassa ensi jouluksi kohdetta ja en halua matkustaa valmismatkalla.
MISTÄ SUORA LENTO KARIBIALLE ?
tuigho
5
839
Vastaukset
- menossa
klm lentää amsterdamista ainakin curacaolle, kuten myös air berlin dusseldorfista
- ba
BA lentää aika moneen Karibian kohteeseen.
- Antukka
Pariisista Sant Maarteniin on suoralento, itse menimme muutama kk sitten niin ja hyvin onnistui. Muistaakseni Amsterdamista on myös suoralento ko.paikkaan.
- ajsalmi
Condor lentää Franfurtista moneen paikkaan ja on aika edullinen.
Myös Iberialla pääsee Karibiaan, esim. Puerto Ricoon suoraan. Tai on ainakin ennen päässyt. Olen myös melko varma siitä että Air Francella on useita reittejä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327