Näin nopeasti kysäisisin, että mihin Karibialle/saarille löytyy suoraa reittilentoa Euroopasta esim. Lontoosta tai Frankfurtista?
Tiedän että Lontoosta päsee ainakin Barbadokselle suoralla lennolla, mutta onko vielä muitakin. Olen valitsemassa ensi jouluksi kohdetta ja en halua matkustaa valmismatkalla.
MISTÄ SUORA LENTO KARIBIALLE ?
tuigho
5
991
Vastaukset 5
- menossa
klm lentää amsterdamista ainakin curacaolle, kuten myös air berlin dusseldorfista
- ba
BA lentää aika moneen Karibian kohteeseen.
- Antukka
Pariisista Sant Maarteniin on suoralento, itse menimme muutama kk sitten niin ja hyvin onnistui. Muistaakseni Amsterdamista on myös suoralento ko.paikkaan.
- ajsalmi
Condor lentää Franfurtista moneen paikkaan ja on aika edullinen.
Myös Iberialla pääsee Karibiaan, esim. Puerto Ricoon suoraan. Tai on ainakin ennen päässyt. Olen myös melko varma siitä että Air Francella on useita reittejä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931382- 47911
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85809Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64592
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547