Kuusamon puumat

PuumanSaaliiksi

Elikkäs mistä kuusamossa löytää oikeita puuma naisia? Kovasti olen yrittänyt löytää mut huonolla menestyksellä

Ja ne tyhjänpäiväiset kirjotukset voi jättää kirjottamatta.

29

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sampsa11

      Pisteestä Rukalta ne puumat löydät ;)

      • PuumanSaaliiksi

        Okei okei :D Onks täs keskustas mitää mis ois?


    • m

      eipä täällä oikeastaan ole paitsi ehkä kesäisin :)

    • yli30

      mistähän ikäluokasta on kyse? vanhemmat puumat 30-35v taitavat olla mennyttä markkinoilta. Täytyy olla ajoissa liikenteessä ;) T. jo mennyt onnellinen

    • yli 40

      kyllä Oikee puuma on yli 40 ;)

    • DEKSOI

      MÄÄHÄN VEIJOON SIÄ NIITÄ PIISAA,YKS BLONDI KIEHNAA:))

    • puumansaaliiksi

      Kyllä semmonen 40 ois haussa ja hakija 20

    • Uhriksi päässyt

      Tunturipuumat vaanii Rukalla. Sinne vain,net löytävät sut kyllä.

    • Reanisti

      Ei missään!

      • 20+

        Rukalla ainakin yksi 50 hoikka rouvasihminen jolta saanut hyvää kyytiä


    • 25+

      Uu, onko 50 paikallisia? Mistä semmosen löytäis?

      • Oli naurettava muori

        On ainakin yksi joka esittelee itsensä puumanaiseksi kolmen kaljan jälkeen.Kissaa muistuttaa ainoastaan kynnet "vanha-puuma" ollut eläkkeellä terveydenhoitoalalta useamman vuoden. Varmaan käyttää jotain kissankarkotettä hajusteena, tehoaa vanhempiinkin miehiin. Poika pysy vielä pois puumista.


      • 20+

        Paikallisia on . Vain muutaman kerran nähnyt viihteellä . Ukko kai harvoin reissussa ja silloin pisteessä . Pieni ja estoton pakkaus


      • Pirjon saalis
        Oli naurettava muori kirjoitti:

        On ainakin yksi joka esittelee itsensä puumanaiseksi kolmen kaljan jälkeen.Kissaa muistuttaa ainoastaan kynnet "vanha-puuma" ollut eläkkeellä terveydenhoitoalalta useamman vuoden. Varmaan käyttää jotain kissankarkotettä hajusteena, tehoaa vanhempiinkin miehiin. Poika pysy vielä pois puumista.

        Onko hänen etunimi Pirjo?


      • Pirjon saalis
        20+ kirjoitti:

        Paikallisia on . Vain muutaman kerran nähnyt viihteellä . Ukko kai harvoin reissussa ja silloin pisteessä . Pieni ja estoton pakkaus

        Onko hänen etunimi Pirjo?


      • jossu88
        Oli naurettava muori kirjoitti:

        On ainakin yksi joka esittelee itsensä puumanaiseksi kolmen kaljan jälkeen.Kissaa muistuttaa ainoastaan kynnet "vanha-puuma" ollut eläkkeellä terveydenhoitoalalta useamman vuoden. Varmaan käyttää jotain kissankarkotettä hajusteena, tehoaa vanhempiinkin miehiin. Poika pysy vielä pois puumista.

        Taitaa olla Niina.


    • puumainen

      Kuusamosta on puumat muuttaneet jo aikoja sitten. Ilveksiä muutama jälellä, mutta niitäkin metästävät jo ;-)

    • Näin se on

      Odottele kyllä niitä tulee kun "helsiginherrat" päästää akansa Lappiin.Jos et ole kovin kranttu että yli nelikymppiset kelpaa niin sat tosissaan ihmetellä oikeita puumia.

      • SAIN!!! ;-)

        Kohdalle osui noin 6-kymppinen Lyyti ja mukavaa oli sekin kyyti ja lisää pyyti.


    • kiinni vaan

      Nyt alkaa hupiviikot eli etelän vetelät päästää akkansa hiihtolomille Lappiin. On hyvintrimmattua puumaa liikkeellä sankoin joukoin.

    • ja nyt ne on menneet pois :)

    • PanePuma

      Kuusamohotelli keskustassa on paras Puuman saalistukseen.Koeta vaikka ite.

    • poro222

      vau! mun mies on taas tulossa teidän käytettäväksi, pitäkää hyvin.

    • porola1

      odotan

    • tyynelä

      odotan sitä meistä tyynelästä, eeroooo

    • Ole silloin paikalla

      Joudut odottelemaan kevääseen, silloin "Helsiginherrojen" naisystävät tylee Kuusamoon muka hiihtelemään, todellisuudessa laskettelemaan housujaan.

    • elo2

      nyt on se aika

    • hellu11

      Nyt on se aika,etelä-kuusamoon saavuin:) Auto käyntiin vaan!!

    • puri kuin nuori

      Oli puumalla jo turkissa harmaata ja nisät oli kohti maata, mutta saalisti edelleen ja tietää kuulemma osoitteen mihin tulee kesälomallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      615
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe