huoltoviikko

saunalahti.

elisa oyj suorittaa huoltoa tukiasemilla ruuhkasuomessa viikolla kuusi eli 6-10 helmikuuta. huollon tarkoituksena on saada lisää IP-osoitteita palvelimelle. lisäksi suoritetaan vuosihuollon ensimmäinen vaihe. huollon aikana tukiasemat ovat pois käytöstä korkeintaan viiden tunnin ajan jolloin internet yhteyttä ei voida käyttää.

huollot suoritetaan satakunnassa,varsinais-suomessa,pirkanmaalla, hämeessä ja uudellamaalla seuraavan aikataulun mukaan.

6.2 ja 7.2 uusimaa: Helsinki,Espoo,Vantaa,Kerava,Lohja,Tuusula,Hyvinkää ja Järvenpää

pirkanmaa: Tampere,Nokia,Valkeakoski,Sastamala,Yläjärvi,Kuru,Ruovesi ja Virrat

7.2 ja 8.2 satakunta: Pori,Rauma,Laitila,Eurajoki,kankaanpää,Huittinen,Eura,Kokemäki

varsinais-suomi: Turku,Kaarina,Pikkiö,Parainen,Aura,Rusko,Masku,Nousiainen ja Mynämäki

9.2 ja 10.2

uusimaa: Hanko,Tammisaari,Karjaa,Porvoo,Mäntsälä

häme: Hämeenlinna,Forssa,Lahti,Heinola ja Riihimäki

varsinais-suomi: Salo,Raisio,Naantali,Paimio ja Lieto

5

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no miksi

      täällä Lapissa ei tehdä mitään huoltoa? mielestäni epäreilua kun tänne ei koskaan panosteta missään. irtisanon koko liittymän kun ei kerran panosteta.

    • älä huoli lapinmies

      eipä meillä täällä kainuussakaan huoltoa tehdä vaikka sitä ollaankin pyydetty jo monta kertaa. saunalahti ei välitä meistä perus-suomalaisista joten liittymä vaan irti.

    • Timo Soini

      kannattaa nyt muistaa että elisa oyj huoltaa vain jos tosiaan on tarvetta huollolle ja vuosihuollot tehdään kyllä ympäri suomea joten ei teidän pitäisi valittaa turhasta. saunalahti/elisa oikeasti huoltaa eikä vain säädä niin kuin muut operaattorit.

    • josnetulee,.

      Mut hei, onko mun saunis muuttunu elisaks ihan oikeesti nyt vuodenvaihtees, luin että näin olis. Onko kaikki elisat nyt sauniksella, siis mobiilit.

    • saunalahti on niin ylimyyty kapasiteettiin nähden, että muulloinkin oltava varaliittymä toiselta operaattorilta, jos haluaa netin toimivan iltaisin järkevällä nopeudella

      varmaan tukiasemia on lisätty kun kentänvoimakkuudet ovat heinäkuun jälkeen pudonneet kovasti. Mutta lisätty riittämättömästi kysyntään nähden

      minun varaliittymässäni on "prioriteetinlaskuraja" joten hyvä tietää nämä huoltoajat ja säästää varaliittymän gigatavuja huoltopäiviksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe