elisa oyj suorittaa huoltoa tukiasemilla ruuhkasuomessa viikolla kuusi eli 6-10 helmikuuta. huollon tarkoituksena on saada lisää IP-osoitteita palvelimelle. lisäksi suoritetaan vuosihuollon ensimmäinen vaihe. huollon aikana tukiasemat ovat pois käytöstä korkeintaan viiden tunnin ajan jolloin internet yhteyttä ei voida käyttää.
huollot suoritetaan satakunnassa,varsinais-suomessa,pirkanmaalla, hämeessä ja uudellamaalla seuraavan aikataulun mukaan.
6.2 ja 7.2 uusimaa: Helsinki,Espoo,Vantaa,Kerava,Lohja,Tuusula,Hyvinkää ja Järvenpää
pirkanmaa: Tampere,Nokia,Valkeakoski,Sastamala,Yläjärvi,Kuru,Ruovesi ja Virrat
7.2 ja 8.2 satakunta: Pori,Rauma,Laitila,Eurajoki,kankaanpää,Huittinen,Eura,Kokemäki
varsinais-suomi: Turku,Kaarina,Pikkiö,Parainen,Aura,Rusko,Masku,Nousiainen ja Mynämäki
9.2 ja 10.2
uusimaa: Hanko,Tammisaari,Karjaa,Porvoo,Mäntsälä
häme: Hämeenlinna,Forssa,Lahti,Heinola ja Riihimäki
varsinais-suomi: Salo,Raisio,Naantali,Paimio ja Lieto
huoltoviikko
5
172
Vastaukset
- no miksi
täällä Lapissa ei tehdä mitään huoltoa? mielestäni epäreilua kun tänne ei koskaan panosteta missään. irtisanon koko liittymän kun ei kerran panosteta.
- älä huoli lapinmies
eipä meillä täällä kainuussakaan huoltoa tehdä vaikka sitä ollaankin pyydetty jo monta kertaa. saunalahti ei välitä meistä perus-suomalaisista joten liittymä vaan irti.
- Timo Soini
kannattaa nyt muistaa että elisa oyj huoltaa vain jos tosiaan on tarvetta huollolle ja vuosihuollot tehdään kyllä ympäri suomea joten ei teidän pitäisi valittaa turhasta. saunalahti/elisa oikeasti huoltaa eikä vain säädä niin kuin muut operaattorit.
- josnetulee,.
Mut hei, onko mun saunis muuttunu elisaks ihan oikeesti nyt vuodenvaihtees, luin että näin olis. Onko kaikki elisat nyt sauniksella, siis mobiilit.
saunalahti on niin ylimyyty kapasiteettiin nähden, että muulloinkin oltava varaliittymä toiselta operaattorilta, jos haluaa netin toimivan iltaisin järkevällä nopeudella
varmaan tukiasemia on lisätty kun kentänvoimakkuudet ovat heinäkuun jälkeen pudonneet kovasti. Mutta lisätty riittämättömästi kysyntään nähden
minun varaliittymässäni on "prioriteetinlaskuraja" joten hyvä tietää nämä huoltoajat ja säästää varaliittymän gigatavuja huoltopäiviksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287