Kuka on tämän palstan

jakorasiakin käy

Pahin hutsu?

38

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa kaikille

      Veikkaan s:äää

      • Tuttusi

        Mene hoitoon, jos vielä huolivat.


    • en minä ainakaan!

      Tuskin täälä kuule sellaset tuppaa käymään!!

      • kyllävoi ja käy

        Miksei voisi? Kylhän hutsutkin voi ikävöidä niitä panojaan.Nehän on vain miesten hyväksikäyttämiä ressukoita,joilta irtoo helpolla.


      • Voi Ressukkaa!
        kyllävoi ja käy kirjoitti:

        Miksei voisi? Kylhän hutsutkin voi ikävöidä niitä panojaan.Nehän on vain miesten hyväksikäyttämiä ressukoita,joilta irtoo helpolla.

        Eipä näytä helpolla irtoavan, kun ei ole sullekaan irronnut.


      • ed
        kyllävoi ja käy kirjoitti:

        Miksei voisi? Kylhän hutsutkin voi ikävöidä niitä panojaan.Nehän on vain miesten hyväksikäyttämiä ressukoita,joilta irtoo helpolla.

        No silloin täytyy olla todella tyhmä jos antaa miesten käyttää itseään hyväksi jos ei itse tahdo oikeasti samaa kuin mies.. ja yleensä hutsut tahtoo.


      • Okei!
        ed kirjoitti:

        No silloin täytyy olla todella tyhmä jos antaa miesten käyttää itseään hyväksi jos ei itse tahdo oikeasti samaa kuin mies.. ja yleensä hutsut tahtoo.

        Ai silloin on hutsu, kun tahtoo samaa kuin mies ;D


      • ed.
        Voi Ressukkaa! kirjoitti:

        Eipä näytä helpolla irtoavan, kun ei ole sullekaan irronnut.

        Ei tarvitsekkaan,koska olen nainen,enkä ole lepakko.


      • ;D
        Okei! kirjoitti:

        Ai silloin on hutsu, kun tahtoo samaa kuin mies ;D

        no jos on kyse miehestä joka tahtoo vain sitä yhtä asiaa.


      • hihihiii
        ed. kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan,koska olen nainen,enkä ole lepakko.

        Eikä sulta irtoa helposti vaan suorastaan tyrkytät itseäsi?


      • kiertokulkua
        Okei! kirjoitti:

        Ai silloin on hutsu, kun tahtoo samaa kuin mies ;D

        Siksihän ne hutsut juuri sopivat miehille,kun ne tahtovat samaa,kuin miehet.Kiltit tytöt jäävät langoille soittelemaan.Paitsi sitten,kun mies on valmis perustamaan perheen,niin sitte kelpaa kiltti tyttö,mutta vieraissa käydään hutsujen luona.


      • päivänvalo :D
        kiertokulkua kirjoitti:

        Siksihän ne hutsut juuri sopivat miehille,kun ne tahtovat samaa,kuin miehet.Kiltit tytöt jäävät langoille soittelemaan.Paitsi sitten,kun mies on valmis perustamaan perheen,niin sitte kelpaa kiltti tyttö,mutta vieraissa käydään hutsujen luona.

        Oma lukunsa vielä ne "kiltit" tytöt ja hiirulaiset, jotka ovatkin pahimpia munahaukkoja.


      • ;D
        päivänvalo :D kirjoitti:

        Oma lukunsa vielä ne "kiltit" tytöt ja hiirulaiset, jotka ovatkin pahimpia munahaukkoja.

        saahan sitä aina kuvitella noin.


      • puskaradio soi :D
        ;D kirjoitti:

        saahan sitä aina kuvitella noin.

        Ei tarvi kuvitella, kun kerrotaan


      • näinkö?
        puskaradio soi :D kirjoitti:

        Ei tarvi kuvitella, kun kerrotaan

        Ja sinä tyhmä uskot kaiken maailman juoruja jotka aika harvoin pitää paikkaansa.


      • nam.
        näinkö? kirjoitti:

        Ja sinä tyhmä uskot kaiken maailman juoruja jotka aika harvoin pitää paikkaansa.

        Riippuu miten läheiseltä taholta juorun kuulee ;D


      • Okei!
        ;D kirjoitti:

        no jos on kyse miehestä joka tahtoo vain sitä yhtä asiaa.

        Kyllä tuota sanaa käytetään tehokkaasti silloinkin, kun mies ja nainen tahtovat samaa asiaa, joka on enemmän kuin seksi. Kato kun joku jäi ilman.


      • ed.
        nam. kirjoitti:

        Riippuu miten läheiseltä taholta juorun kuulee ;D

        Ja kuinka monen ihmisen kautta se juoru on kantautunut sun läheisen korviin? Ja myöskin monet ihmiset alkaa valehtelemaan ja levittelemään juoruja kun ei saanutkaan sitä mitä olisi halunnut.. Minun kohdalla erittäin totta.


      • nam.
        ed. kirjoitti:

        Ja kuinka monen ihmisen kautta se juoru on kantautunut sun läheisen korviin? Ja myöskin monet ihmiset alkaa valehtelemaan ja levittelemään juoruja kun ei saanutkaan sitä mitä olisi halunnut.. Minun kohdalla erittäin totta.

        Asiansa osaavana juorujen keksijänä osaat varmasti ottaa luotettavasti kantaa tuohon totuuskysymykseen.


    • huhut kulkee

      Minna

    • 2......1.

      Kuules, hutsut on tienestillä. Ei täällä kannata maksullista seuraa etsiä

    • hor.oin

      Jos kukaan ei tunnusta..mä voin olla.

    • jaloissa

      Pukkeja täällä enimmäkseen pyörii

    • No mä

      oon ainaki pihtari ;)

    • Eiks kukaan

      Enää juttele sun kans sinkut palstalla?

      • rehellinen myöntö

        En ole koskaan käynnyt edes sinkut palstalla.


      • ed.
        rehellinen myöntö kirjoitti:

        En ole koskaan käynnyt edes sinkut palstalla.

        Siellä olis sulle seuraksi samanlaisia huutelijoita.


    • Ei perseen jakaja

      Kylillä kertovat, että sinä ja äitisi olette kaikkein kovimmat hutsut ja siksi esiinnytte täällä toisina henkilöinä. Olette kateellisia, viksuille naisille jotka kelpaavat miehille, jotka eivät teitä kelpuuta.
      Mites se suu ny pannaan. Alahhan kirjoittelemaan taas hutsu.


      Oikeat ässät ovat makeita ja ihania naisia. Sinä olet joku muu paska kirjain.
      Olet H niinkuin horo.

    • missähän

      kylillä niin puhutaan?

      • Seitsemän kääpiötäki

        Itsehhän sen tiedät parhaiten.


    • sehän on tietty

      se mustasukkainen ja katkera Palstapyllerö, joka tunkee joka aloitukseen katkerine kommentteineen.

      • Ohhoijaa...

        sinä mustasukkainen ja katkera Pyllyistä puhuja, Pyllyjen ajattelija, Pyllyjä vaille jäänyt, katkerine ja tyhmine jupinoinesi...


      • huola taatana.
        Ohhoijaa... kirjoitti:

        sinä mustasukkainen ja katkera Pyllyistä puhuja, Pyllyjen ajattelija, Pyllyjä vaille jäänyt, katkerine ja tyhmine jupinoinesi...

        Ai niin, onko Pyllerö vapaa vai varattu? Kenen kanssa viimeeksi, milloin, missä asennossa?


    • !!!

      Mene hoitoon, jos vielä huolivat!!!

    • jotkut jaksaa

      Liittyykö tämä aloitus nyt jollainlailla ikävään? No ei!
      Olipa idioottimainen aloitus,

    • Heh, heh. Arvasin, että johan keskustelu ryöpsähtää, kun sana "jakorasia" vedetään pöytään. Naisen seksuaalisen identiteetin arvostelu nostaa heti kissan pöydälle. Antakaa jokaisen olla sellainen kun on. Siinähän on pukki tai jakorasia. Ihan yksi lysti. Oma elämähän se on ja jokainen saa sen seksuaalisuutensa luoda miten parhaimmaksi näkee. Rehellisyyttä kuitenkin peliin.

      • huola taatana.

        Aika loppuunkuivuneita nuo huorat ja jakorasiat. Säälittävää ja epätoivoista, jos ei mitään muuta enää keksi.


    • tee jotain!

      no en ainakaan minä, meen kohta umpeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe