Pahin hutsu?
Kuka on tämän palstan
38
180
Vastaukset
- antaa kaikille
Veikkaan s:äää
- Tuttusi
Mene hoitoon, jos vielä huolivat.
- en minä ainakaan!
Tuskin täälä kuule sellaset tuppaa käymään!!
- kyllävoi ja käy
Miksei voisi? Kylhän hutsutkin voi ikävöidä niitä panojaan.Nehän on vain miesten hyväksikäyttämiä ressukoita,joilta irtoo helpolla.
- Voi Ressukkaa!
kyllävoi ja käy kirjoitti:
Miksei voisi? Kylhän hutsutkin voi ikävöidä niitä panojaan.Nehän on vain miesten hyväksikäyttämiä ressukoita,joilta irtoo helpolla.
Eipä näytä helpolla irtoavan, kun ei ole sullekaan irronnut.
- ed
kyllävoi ja käy kirjoitti:
No silloin täytyy olla todella tyhmä jos antaa miesten käyttää itseään hyväksi jos ei itse tahdo oikeasti samaa kuin mies.. ja yleensä hutsut tahtoo.
- Okei!
ed kirjoitti:
No silloin täytyy olla todella tyhmä jos antaa miesten käyttää itseään hyväksi jos ei itse tahdo oikeasti samaa kuin mies.. ja yleensä hutsut tahtoo.
Ai silloin on hutsu, kun tahtoo samaa kuin mies ;D
- ed.
Voi Ressukkaa! kirjoitti:
Eipä näytä helpolla irtoavan, kun ei ole sullekaan irronnut.
Ei tarvitsekkaan,koska olen nainen,enkä ole lepakko.
- ;D
Okei! kirjoitti:
no jos on kyse miehestä joka tahtoo vain sitä yhtä asiaa.
- hihihiii
ed. kirjoitti:
Ei tarvitsekkaan,koska olen nainen,enkä ole lepakko.
Eikä sulta irtoa helposti vaan suorastaan tyrkytät itseäsi?
- kiertokulkua
Okei! kirjoitti:
Siksihän ne hutsut juuri sopivat miehille,kun ne tahtovat samaa,kuin miehet.Kiltit tytöt jäävät langoille soittelemaan.Paitsi sitten,kun mies on valmis perustamaan perheen,niin sitte kelpaa kiltti tyttö,mutta vieraissa käydään hutsujen luona.
- päivänvalo :D
kiertokulkua kirjoitti:
Siksihän ne hutsut juuri sopivat miehille,kun ne tahtovat samaa,kuin miehet.Kiltit tytöt jäävät langoille soittelemaan.Paitsi sitten,kun mies on valmis perustamaan perheen,niin sitte kelpaa kiltti tyttö,mutta vieraissa käydään hutsujen luona.
Oma lukunsa vielä ne "kiltit" tytöt ja hiirulaiset, jotka ovatkin pahimpia munahaukkoja.
- ;D
päivänvalo :D kirjoitti:
Oma lukunsa vielä ne "kiltit" tytöt ja hiirulaiset, jotka ovatkin pahimpia munahaukkoja.
saahan sitä aina kuvitella noin.
- puskaradio soi :D
;D kirjoitti:
saahan sitä aina kuvitella noin.
Ei tarvi kuvitella, kun kerrotaan
- näinkö?
puskaradio soi :D kirjoitti:
Ei tarvi kuvitella, kun kerrotaan
Ja sinä tyhmä uskot kaiken maailman juoruja jotka aika harvoin pitää paikkaansa.
- nam.
näinkö? kirjoitti:
Ja sinä tyhmä uskot kaiken maailman juoruja jotka aika harvoin pitää paikkaansa.
Riippuu miten läheiseltä taholta juorun kuulee ;D
- Okei!
;D kirjoitti:
no jos on kyse miehestä joka tahtoo vain sitä yhtä asiaa.
Kyllä tuota sanaa käytetään tehokkaasti silloinkin, kun mies ja nainen tahtovat samaa asiaa, joka on enemmän kuin seksi. Kato kun joku jäi ilman.
- ed.
nam. kirjoitti:
Riippuu miten läheiseltä taholta juorun kuulee ;D
Ja kuinka monen ihmisen kautta se juoru on kantautunut sun läheisen korviin? Ja myöskin monet ihmiset alkaa valehtelemaan ja levittelemään juoruja kun ei saanutkaan sitä mitä olisi halunnut.. Minun kohdalla erittäin totta.
- nam.
ed. kirjoitti:
Ja kuinka monen ihmisen kautta se juoru on kantautunut sun läheisen korviin? Ja myöskin monet ihmiset alkaa valehtelemaan ja levittelemään juoruja kun ei saanutkaan sitä mitä olisi halunnut.. Minun kohdalla erittäin totta.
Asiansa osaavana juorujen keksijänä osaat varmasti ottaa luotettavasti kantaa tuohon totuuskysymykseen.
- huhut kulkee
Minna
- 2......1.
Kuules, hutsut on tienestillä. Ei täällä kannata maksullista seuraa etsiä
- hor.oin
Jos kukaan ei tunnusta..mä voin olla.
- jaloissa
Pukkeja täällä enimmäkseen pyörii
- No mä
oon ainaki pihtari ;)
- Eiks kukaan
Enää juttele sun kans sinkut palstalla?
- rehellinen myöntö
En ole koskaan käynnyt edes sinkut palstalla.
- ed.
rehellinen myöntö kirjoitti:
En ole koskaan käynnyt edes sinkut palstalla.
Siellä olis sulle seuraksi samanlaisia huutelijoita.
- Ei perseen jakaja
Kylillä kertovat, että sinä ja äitisi olette kaikkein kovimmat hutsut ja siksi esiinnytte täällä toisina henkilöinä. Olette kateellisia, viksuille naisille jotka kelpaavat miehille, jotka eivät teitä kelpuuta.
Mites se suu ny pannaan. Alahhan kirjoittelemaan taas hutsu.
Oikeat ässät ovat makeita ja ihania naisia. Sinä olet joku muu paska kirjain.
Olet H niinkuin horo. - missähän
kylillä niin puhutaan?
- Seitsemän kääpiötäki
Itsehhän sen tiedät parhaiten.
- sehän on tietty
se mustasukkainen ja katkera Palstapyllerö, joka tunkee joka aloitukseen katkerine kommentteineen.
- Ohhoijaa...
sinä mustasukkainen ja katkera Pyllyistä puhuja, Pyllyjen ajattelija, Pyllyjä vaille jäänyt, katkerine ja tyhmine jupinoinesi...
- huola taatana.
Ohhoijaa... kirjoitti:
sinä mustasukkainen ja katkera Pyllyistä puhuja, Pyllyjen ajattelija, Pyllyjä vaille jäänyt, katkerine ja tyhmine jupinoinesi...
Ai niin, onko Pyllerö vapaa vai varattu? Kenen kanssa viimeeksi, milloin, missä asennossa?
- !!!
Mene hoitoon, jos vielä huolivat!!!
- jotkut jaksaa
Liittyykö tämä aloitus nyt jollainlailla ikävään? No ei!
Olipa idioottimainen aloitus, Heh, heh. Arvasin, että johan keskustelu ryöpsähtää, kun sana "jakorasia" vedetään pöytään. Naisen seksuaalisen identiteetin arvostelu nostaa heti kissan pöydälle. Antakaa jokaisen olla sellainen kun on. Siinähän on pukki tai jakorasia. Ihan yksi lysti. Oma elämähän se on ja jokainen saa sen seksuaalisuutensa luoda miten parhaimmaksi näkee. Rehellisyyttä kuitenkin peliin.
- huola taatana.
Aika loppuunkuivuneita nuo huorat ja jakorasiat. Säälittävää ja epätoivoista, jos ei mitään muuta enää keksi.
- tee jotain!
no en ainakaan minä, meen kohta umpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777