Mä kävin jo ennekkoon äänestämässä kun ehdokas on niiin hyvä
ja aiemmat hommat esim valtiontalouden kanssa ovat olleet hyviä
Myös hengenvaaarassa hän on ollut ja selvinnyt siitä
Arvaatko ketä äänestin?:)
Aiotko äänestää pressanvaaleissa?
14
123
Vastaukset
- nauransulle.
Timo Soinia
- työtön mies
En , mitä hyötyä äänestämisestä on?
- 2+4
Äänestin niinistöä. Suomi elää ja hengittää suomalaisita teoista ja niinistö tekee suomalaisia tekoja.
- N-83
Äänestän Haavistoa.
- Kuvottavaa.
Kuvottavaa.
- N-83
Kuvottavaa. kirjoitti:
Kuvottavaa.
Onneksi se on mun oma asiani ketä äänestän, ei tarvi sun tykätä :P Väyrynen se vasta kuvottava on..
- pöööööööööö
En taida äänestää, ei tunnu mun jutulta.
Tottakai äänestän.
- kansalaisvelvollisuu
Varmaan Niinistö on toisella kierroksella ja toisena on Niinistö tai Väyrynen. Äänestän joko Niinistöä tai Väyrystä.
En
- Ai Otko
Tosi vaikea valita noista ehdokkaista.
- jukebox1
Mä kävin Cafe Niinistössä kahvilla ja s-pipareilla :)
Ei maksanut mitään:) - Halolla päähän
On vitun hienoa äänestää kuka pääsee elämään ilmaseks veronmaksajien kustannuksella?
= presidentin virka - fghfdgfdgfdsdf
Vaaliuurnilla on ihan hauska käydä piirtämässä se рillun kuva lappuun. Vaalipäivinä on jotenkin ainutlaatuinen tunnelma, kun kadut ovat täynnä ihmisiä, mutta kukaan ei ryyppää. Tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335697- 765179
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1503309Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky232610- 432239
- 492168