totuus palstasta kolmen vuoden ajalta, nostetuissa aloituksissa, kahdeksan ylintä. Sellaista se oli pahimmillaan ja palsta tuhoutui. Asialliset katosivat.
Elpyykö koskaan?
Niin näkyy olevan,
4
73
Vastaukset
- ...............
2 asiallistahan täällä oli sefu ja Sulo.
Tervetuloa palstalle jälleen!- ~> matkalla < ~
Totta puhut kuoma. Itse olen ollut takuusti ulkopuolinen. Käväisin harvoin. En viihtynyt. Edelleen kurkkailen. Jo pitkään tämä suomi24:n liitinki on elänyt jokseenkin hiljaiseloa, kauan tosiaan. Taisi olla juuri vee 2009 talvella kun tapahtui negatiivinen äkkikäännös. Ilmestyi pari kolme häröä ja heidän nuolijansa puskissa. Heidän kymmenet niccinsä, vitjat se oli hullua. Aito venkula ei kestänyt katsoa sitä pätkääkään. Sefulla ja Sulolla jutut luistivat ja ketjut olivat asiallisuuksia. Sitten tuli se mikä se oli, mielenterveyshäiriöinen akka (oliko se mies?) joka valehteli kaikkien päälle, Sulon päälle eniten ja loppu olikin romahdusta. Se muijahan oli kesto psykoosissa poistaen omia juttujaan sitä mukaa kun suolsi skeidaa. Se pilleristi osasi sekoittaa. Eikös se ollut lähtöisin jostain lataamosta? Saatan muistaa väärin???
- ...............
~> matkalla < ~ kirjoitti:
Totta puhut kuoma. Itse olen ollut takuusti ulkopuolinen. Käväisin harvoin. En viihtynyt. Edelleen kurkkailen. Jo pitkään tämä suomi24:n liitinki on elänyt jokseenkin hiljaiseloa, kauan tosiaan. Taisi olla juuri vee 2009 talvella kun tapahtui negatiivinen äkkikäännös. Ilmestyi pari kolme häröä ja heidän nuolijansa puskissa. Heidän kymmenet niccinsä, vitjat se oli hullua. Aito venkula ei kestänyt katsoa sitä pätkääkään. Sefulla ja Sulolla jutut luistivat ja ketjut olivat asiallisuuksia. Sitten tuli se mikä se oli, mielenterveyshäiriöinen akka (oliko se mies?) joka valehteli kaikkien päälle, Sulon päälle eniten ja loppu olikin romahdusta. Se muijahan oli kesto psykoosissa poistaen omia juttujaan sitä mukaa kun suolsi skeidaa. Se pilleristi osasi sekoittaa. Eikös se ollut lähtöisin jostain lataamosta? Saatan muistaa väärin???
Kuulin valitettevasti luotettavalta tietolähteeltä, kuinka Sulo meni sekaisin siivoojavaimonsa pillereistä. Käskytti akkaansa varastamaan vanhuksien rauhoittavat ja sai myös muitakin lääkkeitä jotka aiheuttivat yllättäviä kouristuksia.
Ja hän varasti vartijan persoonan ja ryhtyi sefuksi täällä, sitä ei mies kestänyt kuitenkaan. - ~> matkalla <~
............... kirjoitti:
Kuulin valitettevasti luotettavalta tietolähteeltä, kuinka Sulo meni sekaisin siivoojavaimonsa pillereistä. Käskytti akkaansa varastamaan vanhuksien rauhoittavat ja sai myös muitakin lääkkeitä jotka aiheuttivat yllättäviä kouristuksia.
Ja hän varasti vartijan persoonan ja ryhtyi sefuksi täällä, sitä ei mies kestänyt kuitenkaan.Tuohon en ota kantaa kun en roikkunut kanta-asiakkaana. Luin paremminkin viihteenä kuin keskityin kenenkään tappeluksiin. Kerroin vain näkökantani mitä oli ennen ja jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770