käyttäydyin. En mä sellainen ole oikeasti, ehkä sen tiedätkin. En tiedä mitä kaikkea tiedät. Toivoisin että tämä oisi kiveen kirjoitettu. Ei hautakiveen.
Tyhmästi
14
274
Vastaukset
- ehkä tiedän ehkä en
No millanen sä sit oikeasti olet? :)
- 7
Niin käyttäydyit.
- en sun hän
mutta silloin kun on suuret tunteet, alkaa helposti "sekoilemaan", inhimillistä. toiv. toinen ymmärtää..
- edes jotenkin
Typerästi olet tehnyt.Voisit yrittää korjata aikaan saannoksesi.
- mä mistään mitään..
"En tiedä mitä kaikkea tiedät" kuulostaa aika pahalta. Mitäs kaikkea sitä on tullut tehtyä.
Teot ilmentävät täydellisesti millainen ihminen on, oikeasti. Enemmän kuin mitkään täällä kirjoitetut sanat... - tyhmäminäkin
No sittenhän meidän tulisi vain puhua asiat selviksi, eikös?
- "S"
ja ei ollut mikään ilkeä kommentti, oikeasti. :)
Tämähän tässä just on, kun tänne kirjoittaa. Ei voi tietää millä päällä toinen on jne. Ja oikeasti mulla on päässäni sen verran monimutkainen kuva just nyt että taitaisi tulla ihan liikaa tekstiä tähän. Mutta siis pääosin hyvää.
- 5
: - (
- se on 35
: - (
- minun tapauksessa
Jokainen vastaa omista tyhmyyksistään ja joskus se voi mennä niin pitkälle ettei enää saa anteeksi ja katumus on turhaa
- Kirjoitettu on
pahan saavan palkkansa ja tyhmyydestäkin kuulemma sakotetaan. Elämä on valintoja joista kaikki eivät osoittaudu oikeiksi.
- relaxilatexi
Jos tämä olisi mulle, niin ei se mitään. Kaikki me teemme tyhmyyksiä joskus.
- Spockie
Vain täysin tunteeton, looginen ihminen toimii järkevästi.
Ja hekin tekevät virhearvioita.
Toivottavasti kaikki kivittäjät muistavat tämän.
Milloinkaan ei tiedä, miten ja milloin itse -tahattomasti- mokaa. - Pyydä anteeksi
niin unohdan kaiken ja aloitetaan puhtaalta pöydältä kaikki. Niin helppoa se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774