Enpä olis uskonu, että tänne tuun huutelemmaan mut noh, ei voinut herra selvittää asioita.
1. Sä itse hajotit sen puhelimes joten sun äidin on turha mua siitä syyttää. Mulla ei ole kuulema varaa sanoa näin?
2. Sä saat ihan varmana isältä lainattua työpuhelimen.
3. Onko väärin huolehtia toisesta ja kysyä et onks kaikki ok ja sit tulee tällasta viestiä: Haista vittu vitun vajakki
4. Mä menetin ton sun sanonnan takia mun duunin kun en pystyny töitä tekemään sinä päivänä
5. Mä kyllä vastasin samalla mitalla takasin mut sinä kuule itse hajotit sen puhelimesi enkä minä.
6. Sun äitis mielestä toisen ihmisen läpsiminen ei ole vakava asia ja sit hän vielä lisäs; Mut eikös siitä ole aikaa?
Riittääkö tämä vaikka siihen miks mä en oikein pidä susta????
Uskomatonta tekstiä tulee viel sun äidiltäs ja te ootte uskovaisia?
Mite sä kehtaat.
Sanokaa nyt onko täs jotai väärää?
4
356
Vastaukset
- Exhönöläläinen
Puhut varmaan kaupungin lesta kusipäistä joiden sisäsiittoinen kulttuuri suosii kaikentyyppistä hyväksikäyttöä ja varastelua!
Lestadiolaisten hyysäys jatkuu siis Hönölässä, vaikka muualla lahkon saarnamiehiä laitetaan sinne minne he kuuluvatkin kaltaistensa joukkoon vankilaan!- mm
joo puhun, kyse on yhestä jätkästä joka tosiaa laitto äitisä selvittämään nää asiat ku itellää ei ollu pokkaa... Vieläkös sä huoriks haukut naisia?? Tais tulla Lahessa siitä turpaa muistaakseni?? Olipa sitte äitilläs pokkaa nauraa mun työpaikasta päin naamaa, mut pakko sitä työtä on vaa tehä jos haluaa elää vai mitä?
onnistuneesti pamautit mut paksuks ja vaadit absat. bravo, onnea!
- bye bye.............
ai nii... mites sä sanoit sen... " Tää oksennus on omistettu sulle "... mä sanon et toivottavasti en tapaa sua enää koskaan, etköhä sä oo tarpeeks jo tuhonnu mua.
- kunnioitukselle
kannattaa unohtaa koko tyyppi, ilmiselvä kusari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920