Moi! tääl kirjoittelee 11-vuotias tyttö, jolla on muiden mielestä tosi pieni ongelma...
yhtenä päivänä, mä huomasin äidin mahan muuttuneen aika paljon ja sit mä tajusin, et se odottaa mun pikkusiskoo tai veljee. Mä suutuin mun äidille ku mä en halua mitään pientä ipanaa meille! ja sit se ryöstää äidin huomion!
Mut sitten mä ymmärsin et sen on pakko tulla meille asumaan, joten tää on se ongelma: miten mä voisin ruveta ajttelemaan positiivisesti sen tuloa?
OON PIAN ISOSISKO...
9
377
Vastaukset
- ....,.
lol
- systa
kuvittele miten hyvänä esimerkkinä sä voit olla seille, sä oot AINA sen idoli ja kuvittele et sit ku sua v:tuttaa ni sellai pieni tyttö/poika hymyilee ja oot niin lovehappy. ja SISARUKSET OVAT RIKKAUS nim. 2 veikkaa omistava
- 15
mieti mitä kivaa sä voit tehdä senkaa ja opettaa sille
TIEDÄN KOKEMUKSETA ETTÄ SE EI OLE KIVAA JOS VANHEMMAT EI KERRO ETTÄ SÄ SAAT SISKON TAI VELJEN - 11
Kiitos systalle ja 15:lle! ootte kivoi kun vastasitte :D
- :)))))))))
Kiitos ootte tosi kivoja kun vastasitte.
- OnePiece Lollipop
Sain
- One Piece Lollipop
Sain itse pikkusiskon vuosi sitten, vielä silloin mielessäni pyöri samat asiat mutta nyt rakastan siskoani enemmän kuin mitään! Hän on minulle kaikki kaikessa
- pikkuveljen isosisko
usko pois että siitä tulee ihanaa seuraa ja sen kanssa on kiva leikkiä
- Emotyttö_01
Omasta mielestäni olisi kivaa jos saisin pikkusiskon :) Voisin opettaa sille kaikenlaista ja olla ikäänkuin idoli. Kyllä ne pikkusiskot- tai veljet ovat loppujen lopuksi ihan kivoja, itselläni on pikkuveli.
ja musta olis kivaa jos pikkusisko varastais huomion äidiltä, saisin vihdoinkin olla kunnolla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511