Moi! tääl kirjoittelee 11-vuotias tyttö, jolla on muiden mielestä tosi pieni ongelma...
yhtenä päivänä, mä huomasin äidin mahan muuttuneen aika paljon ja sit mä tajusin, et se odottaa mun pikkusiskoo tai veljee. Mä suutuin mun äidille ku mä en halua mitään pientä ipanaa meille! ja sit se ryöstää äidin huomion!
Mut sitten mä ymmärsin et sen on pakko tulla meille asumaan, joten tää on se ongelma: miten mä voisin ruveta ajttelemaan positiivisesti sen tuloa?
OON PIAN ISOSISKO...
9
341
Vastaukset
- ....,.
lol
- systa
kuvittele miten hyvänä esimerkkinä sä voit olla seille, sä oot AINA sen idoli ja kuvittele et sit ku sua v:tuttaa ni sellai pieni tyttö/poika hymyilee ja oot niin lovehappy. ja SISARUKSET OVAT RIKKAUS nim. 2 veikkaa omistava
- 15
mieti mitä kivaa sä voit tehdä senkaa ja opettaa sille
TIEDÄN KOKEMUKSETA ETTÄ SE EI OLE KIVAA JOS VANHEMMAT EI KERRO ETTÄ SÄ SAAT SISKON TAI VELJEN - 11
Kiitos systalle ja 15:lle! ootte kivoi kun vastasitte :D
- :)))))))))
Kiitos ootte tosi kivoja kun vastasitte.
- OnePiece Lollipop
Sain
- One Piece Lollipop
Sain itse pikkusiskon vuosi sitten, vielä silloin mielessäni pyöri samat asiat mutta nyt rakastan siskoani enemmän kuin mitään! Hän on minulle kaikki kaikessa
- pikkuveljen isosisko
usko pois että siitä tulee ihanaa seuraa ja sen kanssa on kiva leikkiä
- Emotyttö_01
Omasta mielestäni olisi kivaa jos saisin pikkusiskon :) Voisin opettaa sille kaikenlaista ja olla ikäänkuin idoli. Kyllä ne pikkusiskot- tai veljet ovat loppujen lopuksi ihan kivoja, itselläni on pikkuveli.
ja musta olis kivaa jos pikkusisko varastais huomion äidiltä, saisin vihdoinkin olla kunnolla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja14414417Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va396015SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1615608Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124407HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.564222"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083702Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant213670Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan293607Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan682693Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot152145