Kaavan tulos ei näy solussa

otsa kuhmuilla

Hei,
Tein tälle vuodelle seurantataulukkoa jonka tein kopioimalla viime vuoden seurantataulukon ja vaihtamalla soluviittaukset. Minulla on siis lähtötaulukko, jossa olevat tiedot on tarkoitus tuoda seurantataulukkoon jos tietyt ehdot lähtötalukon tiedoissa täyttyvät.
Lähtötaulukon tiedot ovat A ja B sarakkeissa. Lähtötaulukon A-sarakkeen tietoja verrataan seurantataulukon A-sarakkeeseen ja lähtötaulukon B-sarakkeen tietoja verrataan seurantataulukon B-sarakkeeseen.
Kaavana on
=SUMMA(JOS(Taul1!$A$1:$A$100=$A2;JOS(Taul1!$B$1:$B$100=B$2;1;0)))

Kaavan tulos ei näy solussa. Kun avaan funktion argumentit, niin siellä näkyy selvästi että (esimerkiksi) "kaavan tulos = 3" ja tämä tulos on aivan oikea.
Solun muotoiluna on yleinen.
Olen varmuuden vuoksi myös tyhjentänyt soluista kaiken.

Missä mahtaa olla vika?

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fontti

Oisko solun fontin väri valkoinen ?

• mat

Ei ole fontin väri valkoinen, koska se pysähtyy virheilmoitukseen tuolla makrossa, josta kutsutaan toista sen kutsun kohdalla. Lisäksi se antaa soluun arvon !VALUE eli se ei voi olla syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe