mieles 24/7.
R***a, sussa on jotain ku pyörit mun
11
426
Vastaukset
- alkaa pyörryttää
Pyörinkö mä koko ajan samaan suuntaan?
- Man Without Name
Juu..
- R***a
samat sulle :(
- R***a
Mielessä pyörii eräs *** mies:)
- ärrrggghhhh
Laita nimi kokonaan, ei tarvi tähdillä peitellä!!!
- R***a
Sellainen vaalea viikinki ja kuumaverinen. Viisainta antaa noiden nimien olla. Kerron kyllä kohteelle itselleenkin irl jos sikseen tulee.
- R***a
Mun mielessä pörrää K**i jatkuvalla syötöllä!
- Mieoottelen
Hei kuka mua kaipaa? Tuu ihmeessä kertomaan! Aina kannattaa ottaa riski!
- huomio
Näkyy olevan monta R***a-nimistä. :D :D :D
Ottakaa nyt sitten selvää kuka on kuka ja minkä niminen. :D :D- joku näistä :)
Raija Raila Raisa Raita Rania Ranja Rauha Reeta Reija Renja Renna Riida Riina Rilla Ringa Rinja Rinna Ripsa Ritja Ritva Ronja Roosa Ruska Ruusa
- Mielessäin
joku näistä :) kirjoitti:
Raija Raila Raisa Raita Rania Ranja Rauha Reeta Reija Renja Renna Riida Riina Rilla Ringa Rinja Rinna Ripsa Ritja Ritva Ronja Roosa Ruska Ruusa
Joo, huomenna on nimipäivä. Oletko se paljon nuorempi mies ? ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837