muliinilankojen värikoodit

baloo

Onkos kenelläkään tietoa mistä saisin noiden muliinilankojen värikoodit? En voi tilata lankoja kun en tiedä koodeja. :( Netistä en löytänyt kuin itse koodit, mutta en tiedä minkä värinen mikäkin koodi on. Osaisiko joku auttaa??

6

2946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna

Mene lankojen valmistajien sivuille. Esim. DMC:n sivuilla on värikartat koodeineen, samoin tietääkseni Anchorilla. Näyttöhän muuttaa värejä hiukan, mutta aika hyvän kuvan saat todellisuudesta. Käsityöliikkeissä on myös myynnissä värikarttoja.

• mougli

Mulla oli sama ongelma mutta sain (ystävällistä!!) apua kun kirjoitin ja kysyin asiasta www.kasityokori.com:in keskustelupalstalla. Joten nyt voin auttaa sinua!
      Tässä osoite: http://yarntree.com
      Scrollaa alas kunnes tulee "DMC Color Chart." se on mun mielestä tosi hyvä!
      Ja sen yläpuolella löytyy vielä muunto taulukot jos sulla on esim. Anchorin lanka alkuperäisessä ohjeessa!

• baloo

Kiitoksia paljon :) Toivottavasti nyt pääsen alkuun :) Lähdenkin heti kattelemaan noita sivuja

• verkkofan
    • rsnappi
    • Anonyymi

Mä en löydä netistä Goodwear in
      langan väri koodeja melkein kaikki nimellä
      DMC

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe