Mä vaan halusin toivottaa sulle hyvää yötä. Ja kyllä sie tiiät että mäkin susta tykkäsin/tykkään. (sorry, ei ole parempaa sanaa just nyt kun painaa epävarmuus ja kaikki). Siis tykkään. Keksi ite parempi tilalle jos haluat. :) Ja mä tosissaan toivon, että me voitaisiin olla joku päivä me oikeasti.
Koska uskon, että oltaisiin hyvä pari vaikka ollaankin vähän turhan samanlaisia ja vaikka minkään nätin kirjoittaminen vaatii multa sitä, että oon edes pikkasen huppelissa koska olen niin hiiskatin "hankala". Mä vaan toivon, ettet sä usko kaikkea mitä saatat kuulla. Mitä jonoa mulla nyt muka oisi kun sua mä vaan mietin, vissiin ihan liikaakin. SÄ olet se hankala ihminen, oikeasti. Sä olet. :D
Meniköhän tässä nyt kappalejako oikein. Ääh, no mitä vittiä - ihan sama.
Kuiteski, kauniita unia:
http://www.youtube.com/watch?v=8Bv802FwvCY
Ja niin, en tiiä, että sopiiko toi biisi siuhun yhtään, mutta itteni kyllä. Ja jotain "nätimpää" ois voinut laittaa, mutta kun en mä osaa.
Ja joo, nyt oon sit jtn. juonut. :D Ja kait masokistinen
koska sain tän lähetettyä. Vai onko siulla fiksumpaa nimitystä sille, että tunnen oloni vähän tyhmäksi?
This one is for you
12
177
Vastaukset
- Mihinkä
kaupunkiin menee tekstisi?
- ap
Hän tietää kyllä.
- Vähän murretta
ap kirjoitti:
Hän tietää kyllä.
joka viittaa itä-suomeen? :)
- ja nyt vetäydyn..
ap kirjoitti:
Hän tietää kyllä.
etelään, mutta ei pks-seudulle.
- ap
Vähän murretta kirjoitti:
voin olla sieltäpäin kotoisin, juu. :)
- Missäs
ap kirjoitti:
voin olla sieltäpäin kotoisin, juu. :)
maanosassa tällä hetkellä majailet :) (tieto saattaa olla tärkeä jollekin)
- ap
Missäs kirjoitti:
maanosassa tällä hetkellä majailet :) (tieto saattaa olla tärkeä jollekin)
Kuule Australiassa serkun luona, siitä sit San Frasiscon kautta Kiinaan jne. ;)
No ei, ihan siellä missä asunkin. - hauskaa ja
ap kirjoitti:
Kuule Australiassa serkun luona, siitä sit San Frasiscon kautta Kiinaan jne. ;)
No ei, ihan siellä missä asunkin.ei niin hauskaa.
- ed
hauskaa ja kirjoitti:
ei niin hauskaa.
ei toki, mutta koska elämä on?
Miun elämästä on hauskuus just nyt poissa. - slangia
Vähän murretta kirjoitti:
mitäs murretta siuta sana onkaan?
- heti!
Saku nukkumaan!
- no guts
Jos odotat että ottaisin yhteyttä ton sun kylmän käytöksen jälkeen, niin voit mun puolesta odottaa vaikka koko loppuelämäsi, silloin et ole mun arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963