Ahneus tuo eliitin syöpä
Pieni lapsi ja sen työtön äiti
Rikkaan eliitin lyömä
Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä
Jatka räppiä!
12
193
Vastaukset
- 666
Amis teiniviiksi sen siitti.
Lapsen synnyttyä sille isyys riitti.
Mitäs paljaalla antoi,vastuuta en kanna.
Toivottavasti ei anna toisen luuserin paljaalla panna.
Mutta ole huoleti,yhteiskunta,eliitti,elättää.
Jopa äidin jonka sait selättää.
Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä.
Koska sinä luuseri sait panna sinä yönä.
Jou man - 666!
Jou jou juuri niin on käynyt
jos on tyhmä ei tarvitse rahaa
jos rikas sen ottaa ni ei se oo pahaa
siivoaa vessaa imppaa tolua
asuttaa pikku asunto solua
jouluna nakkipaketti ja yks lahja
pennusta kasvaa yhteiskunnan tahra
Suomessa pärjää kun on älliä
kuka nyt auttaisi tyhmää pälliä
siivoa sitä hiton vessaa
telkusta saat nähdä hyvinvoivaa pressaa
Kokoomus voittaa Sauli on mmenestyjä äänestä 6 - HEVI -HEIKKI
ÄÄNESTÄ 3 JA LOPETA RÄPPI--- tai pannaan ruuvipenkkiin lätärin näppi
- ++++++++++++++++++++
Haudi hai ja esson baari,
temarin kamuilla on samovaari - 666!
Tasavero Suomeen ja Sauli Niinistö pressaks numero 6
- KATUJYRÄ yKÄ
Numero 3 on kunnon hepulla ( soini )
ääniä se kauhoo isolla repulla.
Timo ajaa Suomen parasta
eikä se sulta mitään varasta.
Porvari alistaa aina heikkoa
myös sinua , Tuulaa ja Veikkoa.
Naamaltaan se muistuttaa peikkoa
eikä se tunnista ees Hakulisen Veikkoa.........................- 666!
Sauli on paras jätkä
siloin tällöin palaa sätkä
verot alas se on jees
liiat verot on perseest
ei haittaa jos joku ei pärjää
omapahan on vika ei se oo mälsää
ei ole oikein et liikaa on taksaa
rikas jo muutenkin kaiken maksaa
muista siis kokoomus ja pärjää ite
köyhä raukka ei tiedä mite!
Sauli siis tahtoo äänesi numero 6 - 666
666! kirjoitti:
Sauli on paras jätkä
siloin tällöin palaa sätkä
verot alas se on jees
liiat verot on perseest
ei haittaa jos joku ei pärjää
omapahan on vika ei se oo mälsää
ei ole oikein et liikaa on taksaa
rikas jo muutenkin kaiken maksaa
muista siis kokoomus ja pärjää ite
köyhä raukka ei tiedä mite!
Sauli siis tahtoo äänesi numero 6Keksippä kuule oma nimimerkki
Amisviiksi erkki.
Mut ei siihenkään taida riittää oma älli
Yhteiskunnan rahoilla elävä luuseri pälli.
Jou luuseri
- räppikingi
Pillut haisee kuselle jee jee tsägä tsägä tsäää
- rajaseudun Rambo
amisviiksien sähköinen aivotoiminta hakkaa taas entteriä............... HEHEHEHEHEH
yh-äitien liimanhaistelija takakamari-karit onanoivat vaaliyönäkinitsensä uneen Batman-peitteen ja Aku-Ankka -tyynyn alla / päällä ja ilman valoja... ranteen turvoksissa ja nokka täys herneitä....... - Up
Nostatusta
- OllinKurja
Ovi aukesi vitusti. Alkoi kutittamaan palleja, ja arvasin että kohta on suussa iso kasa idean poikasia.
Idean pojat paskoivat useilla eri variootioilla paskaa minun kuistilleni siiistissä silkkisessä paskapaketissa. Oli juuri sellainen fiilis kuin Obama olisi kussut Muhamed Alin eli Klein kassiuksen suuhun. Kusi puhdisti kyllä kusipään hampaat ja pään, mutta ei vitutusta.
Katosin sianpaskassa havumetsien ritarin isän hovihuoran kakkakikkaremetsän mesihuorakämmenen enon paskahuoran ea-persehuora lesbon pussihuoran tunneleihin kuin eahuoran isän veli konsanaan.
Chip and dale thompson nuoli nännejään nussiessaan miguel indurainin postilaatikkoa sisältä päin moonwalk-panoliikkellä. Posti saapui ja orava kuittasi paskansa sulkijalihaksensa nöyhtäkikkareelle pienellä give&go-liikkeellä. Tänään olisi se päivä kuin paska liikkuisi kuin kusi!
BUJAKA VITTU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419