Jatka räppiä!

Vasen!

Ahneus tuo eliitin syöpä
Pieni lapsi ja sen työtön äiti
Rikkaan eliitin lyömä
Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä

12

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666

      Amis teiniviiksi sen siitti.
      Lapsen synnyttyä sille isyys riitti.
      Mitäs paljaalla antoi,vastuuta en kanna.
      Toivottavasti ei anna toisen luuserin paljaalla panna.
      Mutta ole huoleti,yhteiskunta,eliitti,elättää.
      Jopa äidin jonka sait selättää.
      Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä.
      Koska sinä luuseri sait panna sinä yönä.

      Jou man

    • 666!

      Jou jou juuri niin on käynyt
      jos on tyhmä ei tarvitse rahaa
      jos rikas sen ottaa ni ei se oo pahaa
      siivoaa vessaa imppaa tolua
      asuttaa pikku asunto solua
      jouluna nakkipaketti ja yks lahja
      pennusta kasvaa yhteiskunnan tahra
      Suomessa pärjää kun on älliä
      kuka nyt auttaisi tyhmää pälliä
      siivoa sitä hiton vessaa
      telkusta saat nähdä hyvinvoivaa pressaa

      Kokoomus voittaa Sauli on mmenestyjä äänestä 6

    • HEVI -HEIKKI

      ÄÄNESTÄ 3 JA LOPETA RÄPPI--- tai pannaan ruuvipenkkiin lätärin näppi

    • ++++++++++++++++++++

      Haudi hai ja esson baari,
      temarin kamuilla on samovaari

    • 666!

      Tasavero Suomeen ja Sauli Niinistö pressaks numero 6

    • KATUJYRÄ yKÄ

      Numero 3 on kunnon hepulla ( soini )
      ääniä se kauhoo isolla repulla.

      Timo ajaa Suomen parasta
      eikä se sulta mitään varasta.
      Porvari alistaa aina heikkoa
      myös sinua , Tuulaa ja Veikkoa.

      Naamaltaan se muistuttaa peikkoa
      eikä se tunnista ees Hakulisen Veikkoa.........................

      • 666!

        Sauli on paras jätkä
        siloin tällöin palaa sätkä
        verot alas se on jees
        liiat verot on perseest
        ei haittaa jos joku ei pärjää
        omapahan on vika ei se oo mälsää
        ei ole oikein et liikaa on taksaa
        rikas jo muutenkin kaiken maksaa
        muista siis kokoomus ja pärjää ite
        köyhä raukka ei tiedä mite!
        Sauli siis tahtoo äänesi numero 6


      • 666
        666! kirjoitti:

        Sauli on paras jätkä
        siloin tällöin palaa sätkä
        verot alas se on jees
        liiat verot on perseest
        ei haittaa jos joku ei pärjää
        omapahan on vika ei se oo mälsää
        ei ole oikein et liikaa on taksaa
        rikas jo muutenkin kaiken maksaa
        muista siis kokoomus ja pärjää ite
        köyhä raukka ei tiedä mite!
        Sauli siis tahtoo äänesi numero 6

        Keksippä kuule oma nimimerkki
        Amisviiksi erkki.
        Mut ei siihenkään taida riittää oma älli
        Yhteiskunnan rahoilla elävä luuseri pälli.

        Jou luuseri


    • räppikingi

      Pillut haisee kuselle jee jee tsägä tsägä tsäää

    • rajaseudun Rambo

      amisviiksien sähköinen aivotoiminta hakkaa taas entteriä............... HEHEHEHEHEH

      yh-äitien liimanhaistelija takakamari-karit onanoivat vaaliyönäkinitsensä uneen Batman-peitteen ja Aku-Ankka -tyynyn alla / päällä ja ilman valoja... ranteen turvoksissa ja nokka täys herneitä.......

    • Up

      Nostatusta

    • OllinKurja

      Ovi aukesi vitusti. Alkoi kutittamaan palleja, ja arvasin että kohta on suussa iso kasa idean poikasia.
      Idean pojat paskoivat useilla eri variootioilla paskaa minun kuistilleni siiistissä silkkisessä paskapaketissa. Oli juuri sellainen fiilis kuin Obama olisi kussut Muhamed Alin eli Klein kassiuksen suuhun. Kusi puhdisti kyllä kusipään hampaat ja pään, mutta ei vitutusta.

      Katosin sianpaskassa havumetsien ritarin isän hovihuoran kakkakikkaremetsän mesihuorakämmenen enon paskahuoran ea-persehuora lesbon pussihuoran tunneleihin kuin eahuoran isän veli konsanaan.
      Chip and dale thompson nuoli nännejään nussiessaan miguel indurainin postilaatikkoa sisältä päin moonwalk-panoliikkellä. Posti saapui ja orava kuittasi paskansa sulkijalihaksensa nöyhtäkikkareelle pienellä give&go-liikkeellä. Tänään olisi se päivä kuin paska liikkuisi kuin kusi!

      BUJAKA VITTU!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe