mustasukkaisuutta lapselle!?

...

hei.. Olen 2 lapsen kotiäiti ja ongelmani on mieheni tai sitten poikani. kerron teille vähän mistä on kyse. Elikkä meille syntyi kesällä uusi vauva jota minä sitten melkeen ainoastaan hoitelen, samassa hoidan 3v isoveljen ja kaikki koti askareet siihen päälle. Kun ilta koittaa ja olen saanut vauvan nukkumaan ja isoveljen iltapalalle alkaa keskustelu siitä mihin poikamme eli tämä 3v menee nukkumaan. Isä haluaisi joka yö ottaa pojan viereen tai sitten mennä pojan huoneeseen nukkumaan pojan kanssa. Minä en pidä ajatuksesta koska haluaisin sen pienen hetken kun ilta ja yö tulee niin minulle ja miehelleni mutta ei. Minusta tuntuu tällä hetkellä että olen miehelleni vain kodin hoitaja ja lapsenvahti. Näistä syistä olen alkanut tuntemaan pientä mustasukkaisuutta pojalleni. Poikamme saa kaiken huomion pisin päivää, häntä halataan ja pussataan ja pidetään hyvänä mutta minut on unohdettu kokonaan. Minä haluaisin olla se joka mieheni ottaa kainaloon nukkumaan mutta joka yö siinä paikassa nukkuukin poikani. Olen jopa joutunu poikani takia pois sängystä sohvalle kun en pysty nukkumaan kun on ahdasta, mieheni ei asiasta välitä vaikka nukkuisin sohvalla. Joten mitä voin tehdä? En haluaisi olla pojalleni mustasukkainen mutta väkisinkin se tulee kun hän saa kaiken huomion. Tällä hetkellä sellainen olo, että ainut joka minua tarvitsee on tämä vauva.

3

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs!!

En ymmärrä miksi kattelet tollasta miestä. Pistä mies sohvalle. Oisko parempi et muutatte erillenne. Miehesi pitää sinua selvästikkin itsestäänselvyytenä.

Ite en suostuisi tollasta meininkiä kattomaan. Sanot suoraan et jos homma ei muutu ni otat eron.

• aika outoa touhua

Kuullostaa kyllä vähän oudolta,että miehesi haluaa vain nukkua poikasi kanssa.Kannattaa kyllä vähän seurailla tilannetta.Meillä kyllä lapset nukkuu omissa pedeissään ja me aikuiset parisängyssä.Joskus,kun lapset oli ihan pieniä,niin nukuimme kaikki samassa huoneessa,mutta lapset omissa sängyissään.

• Kaikkea hyvää teille

Onko miehelläsi sitten liian vähän aikaa olla lastensa kanssa. Toimiiko teillä muuen esim. seksisuhde. Voihan olla niin että miehellekin on lapset todella tärkeitä, mutta pitäishän äidinkin saada puolisoltaan tukea. Jos teillä muuten on välit kunnossa ja voitte elää normaalia aviparinelämää niin vaihe saattaa olla vian väliaikaine. Älä ainkaan nalkuttamalla ala vaatia miehesi huomiota. Auttaisko ihan asiallinen keksutelu. Sano että sinäkin tykkäät puolisostasi ja haluaisit olla lähellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6253
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1734
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      952
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      30
      870
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      229
      767
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe