mustasukkaisuutta lapselle!?

...

hei.. Olen 2 lapsen kotiäiti ja ongelmani on mieheni tai sitten poikani. kerron teille vähän mistä on kyse. Elikkä meille syntyi kesällä uusi vauva jota minä sitten melkeen ainoastaan hoitelen, samassa hoidan 3v isoveljen ja kaikki koti askareet siihen päälle. Kun ilta koittaa ja olen saanut vauvan nukkumaan ja isoveljen iltapalalle alkaa keskustelu siitä mihin poikamme eli tämä 3v menee nukkumaan. Isä haluaisi joka yö ottaa pojan viereen tai sitten mennä pojan huoneeseen nukkumaan pojan kanssa. Minä en pidä ajatuksesta koska haluaisin sen pienen hetken kun ilta ja yö tulee niin minulle ja miehelleni mutta ei. Minusta tuntuu tällä hetkellä että olen miehelleni vain kodin hoitaja ja lapsenvahti. Näistä syistä olen alkanut tuntemaan pientä mustasukkaisuutta pojalleni. Poikamme saa kaiken huomion pisin päivää, häntä halataan ja pussataan ja pidetään hyvänä mutta minut on unohdettu kokonaan. Minä haluaisin olla se joka mieheni ottaa kainaloon nukkumaan mutta joka yö siinä paikassa nukkuukin poikani. Olen jopa joutunu poikani takia pois sängystä sohvalle kun en pysty nukkumaan kun on ahdasta, mieheni ei asiasta välitä vaikka nukkuisin sohvalla. Joten mitä voin tehdä? En haluaisi olla pojalleni mustasukkainen mutta väkisinkin se tulee kun hän saa kaiken huomion. Tällä hetkellä sellainen olo, että ainut joka minua tarvitsee on tämä vauva.

3

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs!!

      En ymmärrä miksi kattelet tollasta miestä. Pistä mies sohvalle. Oisko parempi et muutatte erillenne. Miehesi pitää sinua selvästikkin itsestäänselvyytenä.

      Ite en suostuisi tollasta meininkiä kattomaan. Sanot suoraan et jos homma ei muutu ni otat eron.

    • aika outoa touhua

      Kuullostaa kyllä vähän oudolta,että miehesi haluaa vain nukkua poikasi kanssa.Kannattaa kyllä vähän seurailla tilannetta.Meillä kyllä lapset nukkuu omissa pedeissään ja me aikuiset parisängyssä.Joskus,kun lapset oli ihan pieniä,niin nukuimme kaikki samassa huoneessa,mutta lapset omissa sängyissään.

    • Kaikkea hyvää teille

      Onko miehelläsi sitten liian vähän aikaa olla lastensa kanssa. Toimiiko teillä muuen esim. seksisuhde. Voihan olla niin että miehellekin on lapset todella tärkeitä, mutta pitäishän äidinkin saada puolisoltaan tukea. Jos teillä muuten on välit kunnossa ja voitte elää normaalia aviparinelämää niin vaihe saattaa olla vian väliaikaine. Älä ainkaan nalkuttamalla ala vaatia miehesi huomiota. Auttaisko ihan asiallinen keksutelu. Sano että sinäkin tykkäät puolisostasi ja haluaisit olla lähellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe