enjaksaenää

Haluanpois

Aloin noin kaksi vuotta sitten seurustelemaan, kun olimme olleet 9kk yhdessä, ja riitelimme pienestä asiasta kumppanini sanoi ettei enää jaksa ja lähtee lopullisesti. Sydämeni särkyi ja ymmärsin että olimme eronneet lopullisesti. ¨

Menin toisen miehen kanssa sänkyyn ja ihastuin(rakkaudeksi tuskin voi kutsua) ensi silmäyksellä häneen, uskoin todella että kaikki oli ohi. Seuraavana päivänä kumppani joka jätti minut, itki rakastavansa minua. Tiesin että tunteeni häntä kohtaan olivat kuolleet ja en enää ikinä tuntisi samoin häntä kohtaan.

Kerroin hänelle olleeni toisen kanssa sängyssä, ja ymmärtäneenii suhteemme olleen ohi. Hän hyväksyi asian ja tahtoi jatkaa kanssani. Myöhemmin alkoi uhkailu itsemurhalla, koska tunnustin että tunteeni häntä kohtaan olivat kadonneet, ja olin ihastunut toiseen.

Hän uhkasi että jos jättäisin hänet, hän tappaisi itsensä ja jättäisi jäähyväiskirjeen läheisilleen johon olisi kirjoitettu minun aiheuttaneen hänen itsemurhansa. Hän sanoi että kaikki syyttäisivät minua hänen kuolemastaan, ja kysyi kuinka voisin elää sen kanssa, että olisin aiheuttanut toisen kuoleman .

En uskaltanut jättää häntä ja hän rupesi lyömään minua. Uskoin että ajan kanssa hänen tunteensa minua kohtaan kuolisivat, jos käyttäytyisin mahdollisimman tylysti häntä kohtaan. Hän ei koskaan kuitenkaan tahtonut erota minusta, eikä tahdo vieläkään.

Nyt kuitenkin alkaa jo tuntua sille että en enää jaksa, olen alkanut miettiä erilaisia vaihtoehtoja kuinka voisin erota hänestä sovussa. Vähitellen olen alkanut ymmärtämään että hänen kanssaan menetän elämässäni mahdollisuuksia ja olen jatkuvasti stressaantunut.

En kestäisi ajatusta että minua syytettäisiiin hänen kuolemastaan. Nyt vuosi ja kolme kuukautta myöhemmin, en ole vieläkään päässyt hänestä eroon, koska pelkään menettäväni hänet ikuisesti, ja että hänen kuolemansa olisi minun syytäni. Hän kertoo yhä rakastavansa minua, jota en kestä.

Olen huomannut ahdistuneeni ja itkeväni itseni uneen joka ilta. Välllä yritän turruttaa kivun uskotttelemalla itselleni että kaikki on hyvin. Se ei kuitenkaan enää onnstu ja olen alkanut masentumaan ja käyttäytyväni muutenkin epätasapainoisesti. Mikä avuksi ennen kuin minä olen se joka jättää leikin lopullisesti kesken.

2

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei liian myöhäistä

Tuollaiset vastuuttomat seurustelusuhteet ja sänkyyn hyppimiset melkein ensitaamisella tuhoavat ihmisen. Voi jos ihmiset tottelisivat Jumalan säätämiä ihnteita näissäkin asioissa.

En voi muuta sanoa kuin voit aloittaa alusta ja ottaa vastuuta seurustelu- ja ihmissuhdeasioissa.

• ansci

Höpö höpö sulle "ei liian myöhäistä". Ja alkuperäiselle kirjoittajalle. Sinä et ole vastuussa kenenkään muun elämästä (tai kuolemasta) kuin omastasi. Sinulla on myös elämää kohtaa jopa velvollisuus elää se mahdollisimman onnellisena. Miesystäväsi vaikuttaa riippuvaiselta luonteelta ja hän käyttää hyväkseen sinua henkisellä painostuksella itsemurhasta. Tuskin hän sitä edes tekisi. vaikka hänet jättäisit. Ja vaikka tekisikin, sitä ei missään nimessä voida katsoa sinun syyksesi. Voit varmistaa asian kertomalla hänen omaisilleen hänen uhkailustaan, jolloin kaikenlaiset syytöskirjeet mahdollisen itsemurhan jälkeen menettävät merkityksensä. Mieti eroa tarkasti ja jos tunnet, ettei sinulla ole hyvä olla tai mitään tunteita kumppaniisi, niin eroa päättäväisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe