Haluisitko tietää että olet komein ja upein mies jonka olen kuunaan ja eläessäni nähnyt ja tavannut? Mutta valitettavasti en ole tutustunut,haluaisin tietenkin. :( :)
Mietin vain...
Mut nyt zzzz
14
90
Vastaukset
- some hand
Tän on pakko olla MULLE!
Onko;)?- yritän mennä
Ehkä voi ollakkin... jos olet tummahiuksinen komistus ja vieläpä hän. :)
- some hand
yritän mennä kirjoitti:
Ehkä voi ollakkin... jos olet tummahiuksinen komistus ja vieläpä hän. :)
Täsmää. Prikulleen. So???
- yritän mennä
some hand kirjoitti:
Täsmää. Prikulleen. So???
Niin,että toivottavasti joskus voisin sen sanoa hänelle ihan henk koht. :)
Kuumottaa... hän on vaan kerrassaan upea ja jospa voisin koskettaa....mut nyt nukkumaan. - some hand
yritän mennä kirjoitti:
Niin,että toivottavasti joskus voisin sen sanoa hänelle ihan henk koht. :)
Kuumottaa... hän on vaan kerrassaan upea ja jospa voisin koskettaa....mut nyt nukkumaan.Voit. Saat luvan nyt heti paikalla koskettaa. Ensi kerralla siis!
- How,
some hand kirjoitti:
Voit. Saat luvan nyt heti paikalla koskettaa. Ensi kerralla siis!
sweet.
- yritän mennä
some hand kirjoitti:
Voit. Saat luvan nyt heti paikalla koskettaa. Ensi kerralla siis!
Kyllä se olisi oikein mukavaa, jos uskaltaisin edes hipaista vaikka "vahingossa".
Niin. :)
Mulla on tosiaan menossa tsempaukset ja hirveet kannustukset itelleni tän asian suhteen,et mä jotain uskaltaisin tehdä. - some hand
yritän mennä kirjoitti:
Kyllä se olisi oikein mukavaa, jos uskaltaisin edes hipaista vaikka "vahingossa".
Niin. :)
Mulla on tosiaan menossa tsempaukset ja hirveet kannustukset itelleni tän asian suhteen,et mä jotain uskaltaisin tehdä.Sun on PAKKO uskaltaa, eihän siitä muuten mitään tuu! Naiselle kun KAIKKI on sallittua, mut meille miehille ei juuri mikään...
- yritän mennä
some hand kirjoitti:
Sun on PAKKO uskaltaa, eihän siitä muuten mitään tuu! Naiselle kun KAIKKI on sallittua, mut meille miehille ei juuri mikään...
Katseet kertokoot ensin ja tehkööt tehtävänsä...kuten olen aiemmin kirjoittanut, katselen ja tunnustelen reviiriä... :) Mut pakko se varmaankin on,ei siinä muu auta.
- some hand
yritän mennä kirjoitti:
Katseet kertokoot ensin ja tehkööt tehtävänsä...kuten olen aiemmin kirjoittanut, katselen ja tunnustelen reviiriä... :) Mut pakko se varmaankin on,ei siinä muu auta.
Hyvä jos niin käy, se olis jo jotakin... Noin upea nainen kun säkin oot!!
- nyt unettaa
hyvää yötä...zzz eräältä.
- some hand
Samoin. Toisiamme rakastellen, unissamme!
- nyt unettaa
some hand kirjoitti:
Samoin. Toisiamme rakastellen, unissamme!
ruskeen rei`än ritarit ei kiinnosta...vaan tuo kauniimpi sukupuoli.
- some hand
nyt unettaa kirjoitti:
ruskeen rei`än ritarit ei kiinnosta...vaan tuo kauniimpi sukupuoli.
Sor. Tarkotin sen ap:lle. Iteki oon ainaki 1000%:n hetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733