Ei mun elämän tarkoitus

ole ikävöinti

En halua roikkua koko elämääni haaveilemassa susta netissä. Ja seurata vierestä kun löydän täältä seuraa. Johon kummasti pystyt, haluat ja uskallat tutustua.

20

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä helvettiä

Kiva että löydät täältä seuraa

• ap

Siis piti kirjoittaa kun löydät.

• näino

Täältä kukaan mitään seuraa löydä eikä hae. Kaikki vaan leikkii!

• Minä vastaan

aina niinkuin se olisi minulle häneltä. Täällä tulee varmaan hulluna noita väärinkäsityksiä... Rehellisesti sanottuna nyt, tämä palstailu ollut ehkä hirveimpiä kokemuksiani ja minä haluan tästä irti lopullisesti. Haluaisikohan hänkin?

• Siis minä.

Haluaa hän, mutta ei pääse. Ehkä sun kanssa pääsisi(n)?

• No mitähän

sen asian eteen voisi tehdä? Useita kertoja mielestäni olen ainakin itse ilmaissut halukkuuteni siirtyä esim. sähköpostien väliseen kommunikointiin. En keksi parempaa tapaa näin aluksi.

• ap
        No mitähän kirjoitti:

sen asian eteen voisi tehdä? Useita kertoja mielestäni olen ainakin itse ilmaissut halukkuuteni siirtyä esim. sähköpostien väliseen kommunikointiin. En keksi parempaa tapaa näin aluksi.

Kuin myös, mutta en tiedä hänen sähköpostiaan.

• Minä voin
        ap kirjoitti:

luoda jonkun anonyymin ja julkaista sen täällä.

• Jos siis
        ap kirjoitti:

haluat sen?

• ap
        Minä voin kirjoitti:

luoda jonkun anonyymin ja julkaista sen täällä.

Ok. Sekin käy, mutta olisi hyvä jos sen jotenkin jostain vihjeestä tunnistaisi oikeaksi. Mullakin on täällä sähköposti, eräänä naispuolisena satuhahmona ilman ä:n pisteitä nimen perään hahmon tittellin perään on lisätty -nen pääte. Mutta nyt menen nukkumaan kun flunssa vaivaa.

• No onko sinulla
        ap kirjoitti:

Ok. Sekin käy, mutta olisi hyvä jos sen jotenkin jostain vihjeestä tunnistaisi oikeaksi. Mullakin on täällä sähköposti, eräänä naispuolisena satuhahmona ilman ä:n pisteitä nimen perään hahmon tittellin perään on lisätty -nen pääte. Mutta nyt menen nukkumaan kun flunssa vaivaa.

koukkunenä :D muistaakseni sinulla oli. Minulla on, riittääkö tuntomerkit :)

• ap
        No onko sinulla kirjoitti:

koukkunenä :D muistaakseni sinulla oli. Minulla on, riittääkö tuntomerkit :)

Siis naispuolisena hahmona:), ei ole enemmän varmaan pitkä perunanenä. Hahmolla jonka nimestä on kyse on ihan siro nenä. Hänellä taas on hieman kyömyhkö nenä.

• ap
        Jos siis kirjoitti:

haluat sen?

Haluaisin kyllä jos hän olet.

• jepponen
        ap kirjoitti:

Siis naispuolisena hahmona:), ei ole enemmän varmaan pitkä perunanenä. Hahmolla jonka nimestä on kyse on ihan siro nenä. Hänellä taas on hieman kyömyhkö nenä.

no "ryssänenä" mut kauniimmin sanottuna :) Kyllä minä uskoisin, että ollaan oikeita henkilöitä. Ja voihan siitä ottaa selvää sillä s.postillakin. Ei minua haittaa, jos jotkut pikkusieluiset lähettää pilaviestejä, kun en muuten sitä osoitetta käytä. Tänne en mieluiten anna julki mitään kovin tunnistettavia tietoja, että kukaan random ei tunnistaisi.

• ap
        jepponen kirjoitti:

no "ryssänenä" mut kauniimmin sanottuna :) Kyllä minä uskoisin, että ollaan oikeita henkilöitä. Ja voihan siitä ottaa selvää sillä s.postillakin. Ei minua haittaa, jos jotkut pikkusieluiset lähettää pilaviestejä, kun en muuten sitä osoitetta käytä. Tänne en mieluiten anna julki mitään kovin tunnistettavia tietoja, että kukaan random ei tunnistaisi.

No voithan sen tänne laittaa niin kokeillaan. Jos emme ole oikeat henkilöt sitten emme ole, eihän siinä mitään häviäkkään.

• ..............
        ap kirjoitti:

No voithan sen tänne laittaa niin kokeillaan. Jos emme ole oikeat henkilöt sitten emme ole, eihän siinä mitään häviäkkään.

[email protected]

• arvasinkohan
        ap kirjoitti:

helinakeijunen ????

• ap
        arvasinkohan kirjoitti:

helinakeijunen ????

joo paitsi siinä on väliviiva, helina-keijunen. Ja suomi 24@ litania perään. Jännä juttu täytyy huomenna kokeilla tuota sähköpostia.

• ap

Totta tämä on hirveää. En ole se sama ihminen joka olin ennen, olen kadottanut paljon herttaisuudestani ja huumorintajustani. Sekä naisellisesta itsetunnosta. Voi kun en olisi koskaan tunnistanut häntä täältä tai edes eksynyt tänne. Uskon usein että asioilla on tarkoituksensa, tämän tarkoitusta on vaikea tajuta taas tällä hetkellä.

• Huomenna on

uusi päivä, jokatapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3365
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      380
      3101
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2928
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2779
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2278
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1939
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      90
      1862
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1809
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1799
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1689
    Aihe