Minä viihdyin 10min , vaikka yleensä arvostan ammattikorkeakoulussa saatua sivistystasoa.
Viihdyttekö Emma-gaalan seurassa ?
10
63
Vastaukset
- big mama
Enpä voi sanoa, hetken katselin, aina ei huippuja synny,...
- görgyj
Vaihdoin kanavaa, kun se räätäli
räätäli sanoi Amy Winehousesta,
että kun krapulan haju haihtuu.
Eli pienen pätkän keskeltä katoin.
- pujotteleva
Suvi Teräsniskan ja Arttu Viskarin olisin toivonut saavan Emmansa, eikä pelkästään Chisun ja Tuure Kilpeläisen, Monroen jne.
Marja Hintikalle ja Armanille ei oikein yhteistä säveltä löytynyt, oli tekemällä tehtyä juontoa.
Katsoin kyllä välillä uutisia ja Voiceakin, etten ole ihan varma Emmoista, eikä niin paljon kiinnosta, että olisin lehdestä asiaa tarkastanut.- eukko.
Kyllä tuo Venla-gaala päihitti tullen mennen Emma-gaalan. Tosin hyvin pienen pätkän katsoin Emma-gaalaa.
Vaan tänään tulee taas Stieg Larssonin ruotsalainen dekkari; "Tyttö joka leikki tulella" Subilta. Suosittelen!
- Kumarran syvään
Vitsi se on huonokin vitsi. Hyvä, jos viihdyit. En katso ohjelmaa, koska tunnelmaan pääsee vain paikan päällä olemalla eli juhlassa - edellyttäen,että tunnelmaa on ja että arvostaa ko. juhlia. Näin kamalan sivistymätön olen. Tunnustan samalla suosiolla,että en lue Seiska-lehteä enkä edes Iltalehteä. On se niin omituista ja johtuu varmaan siitä,ettei minulla ole ammattikorkeasta saatua sivistystasoa.
Ajatella, olen aina luullut,että ammattikorkeassa opiskellaan jotakin ammattia ja sivistys tulee vain sivutuotteena (jos on tullakseen). Niin sitä erehtyy, kun ei ole tarpeeksi sivistynyt.- pööpäs
Minäkin ihmettelin, mitä joku amk tähän asiaan liittyy, mutta ajatuksensa kullakin.
- Sivistys kateissa
Mut jos ei tuu ?
Räätäli ja AMK , eikö Suomesta muita löytynyt ?
- Pirre*
Noup..ei kiinnosta.
Olin töissä, en katsonut. En olisi katsonut vaikka olisin ollut kotona...
- --__
En katsonut sekuntiakaan.
Sydämen sivistys imeytyy äidinmaidosta, ei koulusta, ei edes yliopistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837