Elikkä etsiskelen hyviä matkakohteita maaliskuun eurooppaan. Lämpöä voisi olla sellaiset 17-20. Perheen kanssa ollaan mietitty kanariansaarille menoa, mutta kaipaamme hiukan lisää infoa. Matkalle oisi lähdössä 2 aikuista teini - ikäinen lapsi. Olisiko ehdotuksia ?
Minne matkalle maaliskuun Euroopassa ?
12
832
Vastaukset
- justme7892
Barcelona. On tullut 3 kertaa oltua, aina jotain uutta ja kivaa. On kaupunkiloman fiilistä, mutta kaupungissa on myös kiva ranta. Hyvää ruokaa ja halpoja ostosmahdollisuuksia ja lentojakin saa halvalla:)
Ollaan tässä ajateltu Puerto de la cruzille menoa. Onko kokemuksia ? : )
Maantieteellisesti Kanarian saaret kuuluvat Afrikkaan. Terveiset Azoreilta.
- Zori
Siksipä siellä onkin lämpimämpää kuin Azoreilla. Ei mitään Azoreita vastaan sinänsä.
Zori kirjoitti:
Siksipä siellä onkin lämpimämpää kuin Azoreilla. Ei mitään Azoreita vastaan sinänsä.
Keskitalvella Azorit ovat maantieteellisen Euroopan lämpimin paikka.
- lippa
Euroopassa ei siihen aikaan ole missään takuuvarmaa lämpöä!
- travelbag
Kanarian saaret kuuluvat Espanjalle, nain vain tiedoksi !!!
Maantieteellisesti Kanarian saaret kuuluvat Afrikkaan, samoin kuin Portugalin omistama Madeirakin. Espanjalla on Kanarian saarten lisäksi muitakin maaomistuksia Afrikassa, kuten Ceuta ja Melilla.
- Zori
masseur kirjoitti:
Maantieteellisesti Kanarian saaret kuuluvat Afrikkaan, samoin kuin Portugalin omistama Madeirakin. Espanjalla on Kanarian saarten lisäksi muitakin maaomistuksia Afrikassa, kuten Ceuta ja Melilla.
Mihin oikein pyrit tällä jankutuksellasi?
- TTK
"Maaliskuun Eurooppa"... mikä kumma se on? Eurooppa on iahn sama kautta vuoden.
Keksi vaan itse minnen menet. - PuDLCr
Maaliskuu Puerto de la cruzilla tuntuu ihanalle ajatukselle! Uskallan sanoa, että lämmintä on, mutta illat ja yöt voi olla viileitä. Varatkaa vaan!
TTK Mun otsikko ei taas kuulu sinulle hevosen paskaakaan...
Ja kiitos neuvoista PuDLCr valitettavasti Puerto De La Cruziin ei ollut enään matkoja vapaana, joten päätimme lähteä Costa Adejeen, mikä sijaitsee samalla saarella : ) Kiitos neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490