Pohjois-Goalle tjareborgin kautta, hotelli Sea Breeze Sinkerim?

Intiaan helmikuussa

Ollaan menossa Goalle tjareborgin pakettimatkalla, onko kokemuksia viime ajoilta mitä retkiä suosittelette? Onko paikallisia retkenjärjestäjiä tarjolla, entä niiden hinta ja laatu?
Ite oon matkaillu Goalla viimeks 10 vuotta sitten, lieneekö vielä samanlaista vaiko onko paikka kovin muuttunut? Sama rautanen paatti siellä näky vielä rannalla olevan kun 10 vuotta sittenkin, aika hauskaa :)

Entäs kokemuksia Sea Breeze Sinkerimistä?

mitä ruokapaikkoja suosittelette? Onkohan sielä vielä se ravintola litle Italy? Voi se oli ihana...

3

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosim.-54

Meistä parhaat retket on omatoimisia. Vuokraamme taksin päiväksi ja kerromme mitä haluamme nähdä ja vähän kauemmas hotelleista taksi joka odottaa koko päivän kun otamme aurinkoa, uimme ja syömme/juomme rantakahvilassa. Samoin teemme myös ostosretken Mapusaan, taksi alle ja päivän ostosretki. Paikalllisten järjestämiä retkiä en tiedä kuin laivaretket, senkin teille viimeksi että keräsimme suomalaisista ison porukan ja varasimme paatin päiväksi. Little Italy oli ainakin vielä talvella 2010

• LittleItaly

Ainakin sen Calanguten Little Italy vaan on nykyisin ihan surkea! Piha on laitettu kokonaan uusiksi ja tunnelma on tiessään! Kyllä oli karvas pettymys, kun mentiin joulukuussa. Ruoka nyt varmaan on suunnilleen sitä samaa, mutta jos tunnelman takia menette, niin varautukaa muutoksiin!

• vink, vink

Varatkaa lennolle ruokaa
      saatte aamiaisen
      ja sarjahin jälkeen patongin ja kahvin
      olette 23,30 paikallista aikaa hotellilla
      nälkä voi yllättää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe