Ollaan menossa Goalle tjareborgin pakettimatkalla, onko kokemuksia viime ajoilta mitä retkiä suosittelette? Onko paikallisia retkenjärjestäjiä tarjolla, entä niiden hinta ja laatu?
Ite oon matkaillu Goalla viimeks 10 vuotta sitten, lieneekö vielä samanlaista vaiko onko paikka kovin muuttunut? Sama rautanen paatti siellä näky vielä rannalla olevan kun 10 vuotta sittenkin, aika hauskaa :)
Entäs kokemuksia Sea Breeze Sinkerimistä?
mitä ruokapaikkoja suosittelette? Onkohan sielä vielä se ravintola litle Italy? Voi se oli ihana...
Pohjois-Goalle tjareborgin kautta, hotelli Sea Breeze Sinkerim?
3
225
Vastaukset
- vuosim.-54
Meistä parhaat retket on omatoimisia. Vuokraamme taksin päiväksi ja kerromme mitä haluamme nähdä ja vähän kauemmas hotelleista taksi joka odottaa koko päivän kun otamme aurinkoa, uimme ja syömme/juomme rantakahvilassa. Samoin teemme myös ostosretken Mapusaan, taksi alle ja päivän ostosretki. Paikalllisten järjestämiä retkiä en tiedä kuin laivaretket, senkin teille viimeksi että keräsimme suomalaisista ison porukan ja varasimme paatin päiväksi. Little Italy oli ainakin vielä talvella 2010
- LittleItaly
Ainakin sen Calanguten Little Italy vaan on nykyisin ihan surkea! Piha on laitettu kokonaan uusiksi ja tunnelma on tiessään! Kyllä oli karvas pettymys, kun mentiin joulukuussa. Ruoka nyt varmaan on suunnilleen sitä samaa, mutta jos tunnelman takia menette, niin varautukaa muutoksiin!
- vink, vink
Varatkaa lennolle ruokaa
saatte aamiaisen
ja sarjahin jälkeen patongin ja kahvin
olette 23,30 paikallista aikaa hotellilla
nälkä voi yllättää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391