Hei. Onko kukaan käyttänyt Devil Speed pitopalvelua? Tein vertailua ja sain heiltä hyvän tarjouksen. En ole vaan koskaa kuullut heistä, onko joku muu kuulut millaset ruuat niillä on ja millanen palvelu?
Pitopalvelu häihin? Devil speed
3
363
Vastaukset
- Tyytyväinen Mervi
Moikka. Devil Speed on hoitanut jo meidän häät ja ristiäiset. En voi muuta kuin suositella. He ovat kokeineita ja palvelu tuntuu aina siltä että he todella olevat palvelemassa, hinnat kohdallaan ja ruuat aina yli odotusten.
- En suosittele
Harvoin on niin törrrkeetä palvelua saanut kun heiltä... Hintaa pyydetään lisää kaikesta ja palvelu on ihan jostain muusta... Nimi kertoo kaiken....
- Häät2014
Itse olin viime kesänä häissä, joissa heiltä oli tilattu ruoat. Itse ravintola-alan ammattilaisena petyin suuresti, ruoka loppui kesken ja osa ruoista oli valmisruokia esim. kanavartaat. Henkilökunta oli epäsiististi pukeutunut, eikä palvelu ollut mielestäni tarpeeksi eleganttia häihin. Hinta kyllä edullinen, mikä varmasti selittyy niukalla ruokamäärällä, homssuisella henkilökunnalla ja valmistuotteilla. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162674- 862324
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651830- 561777
- 1661713
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581566Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461556- 1221362
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3711271Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281259