Kuinka moni meni juhannuksena kihloihin?

Sanna

Minua kiinnostaisi että kuinka moni muu kuin minä ja kihlattuni meni tänä juhannuksena kihloihin? Olisi kiva kuulla tuoreiden kihlaparien tunnelmia jos sellaisia tänne osuu :)

14

3606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokko

Onnittelut kihlajaisten johdosta, Sanna! Myös me kihlauduimme avomieheni kanssa, juhannuspäivänä. Tuntuu että olen ihan päästäni sekaisin. Niin onnellinen ja iloinen olen. Pienin askelin eteenpäin, emme nimittäin sopineet vielä hääpäivää. Niiden aika on tulevaisuudessa.

• Maria26

Mekin kihlauduimme!
      Minulle kihlautuminen tuli yllätyksenä, kun emme olleet sopineet mitään ja tuo kulta otti ja kosi aivan yhtäkkiä aattoyönä. Eihän siinä voinut vastata muuta kuin kyllä! Olen kyllä valtavan onnellinen!

Onnea muille tuoreille kihlapareille!

• Kihloihin

Hei ja paljon onnea teille kaikille!!!! Minua myös kosittiin juhannuksena, joten kihloissa ollaan ja todella ihanaa alkaa suunnittelemaan häitä, en malta odottaa :)

• Sussu

Juhannuspäivänä kihloihin :) Hääpäivää ei tosin päätetty, vaan se tulee sitten ajankohtaiseksi parin vuoden päästä. Onnea kaikille muillekkin kihlapareille, taitaa tämä juhannus olla parasta aikaa kihlautumiselle.

• onnellinen

Onnea Sanna! Täällä on yksi yhtä onnellinen..Sormeen tuijottamiselle ei meinaa tulla ollenkaan loppua..siinä kun tuollainen ihana sormus kimaltelee..Tosiaan mentiin poikakaverini kanssa kihloihin ja ihanalta tuntuu!!!!!!!!!!

• ...

esim jouluaatto, uusivuosi, juhannus?? mitä vikaa jossain tavallisessa päivässä? Ja eikö se tunnu älyttömältä että sovitaan etukäteen että mennään sillon ja sillon kihloihin?

Me mentiin ihan tavallisena maanantaiaamuna kihloihin kun mies heitti panon jälkeen että mennääks ostaa rinkulat..hihii!!

• Tytteli

tavallisessa päivässäkään ole. Juhlapäivinä ihmiset on vaan usein rauhottunu olemaan keskenään ja ehkä ollaan jossain "tunnelmallisessa" paikassa.
        Muakin kosittiin juhannusaaton auringonlaskussa. Oli upea hetki ja ihana mies :) Sattui olemaan vielä mun synttärit, joten paljon juhlimisen aihetta saatiin! Ja nyt jatketaan eloa ton mun iiihanan miehen kanssa :)

Onnea kaikille muille rengastetuille!

• Tyttö

Onnee Sanna, itse en oo mennyt kihloihin mutta niin odotan että se päivä vielä joskus koittaisi.. ota kaikki ilo irti!

• Nasuli

Minä se en kihloihin päässyt juhannuksena. Ehdotin kyllä ukolleni, mutta tokaisi vain, että ei meillä ole mitää kiirettä ja ettei se muuta hänen tunteitaan mua kohtaan..

..siinä meni se romanttinen juhannus ohi..ehkä sitten joskus...

Onnea kuitenkin kaikille kihlautuneille!

• Nina

Onnea Sanna! Me kihlauduimme juhannuksen jälkeisenä maanantaina!???! Ja hyvälle tuntuu
      tietenkin :) Oon vähä niinku onnesta sekasi tai
      jotain... Tänään viimeiset työpäivät ja sit
      päästään kultsin kans 3 viikon lomalle!

• elluska

Onnea vaan sulle Sanna!!

Joo, mekin tosiaan mentiin kihloihin juhannus-aattona Amsterdamissa. Hyvältä tuntuu.. Ihan ku oisin vastarakastunu!! =)

• Duracell

Menimme avovaimoni kanssa kihloihin sukulaisten läsnäollessa, minuutin yli juhannusyön.
        Olemme vaihtaneet timanttileikatut sormukset toisillemme merkiksi.
        Rakastan häntä syvästi ja menemme naimisiin viimeistään vuoden päästä.
        Onnea kailille ja jaksamista sekä lämmintä kesää.
        Rakastelkaa aina kun mahdollista...
        ja nauttikaa toisistanne.

• Leppis

Juu ja toivottavasti ei kellään käy niin että ku se vaan tuntu niin siitiltä mennä kihloihin just juhannuksena...kihlat ei sitte ratkaise ongelmia jos niitä on ollu!Se vaan pahentaa...Juhannuksen jälkeen on arki vastassa...

Mutta eläkää täysillä!

'Jospa onkin niin että elän vain kerran...'

• Onneton

Ei tullut kihlausta juhannuksena, vaikka asiasta olikin puhuttu etukäteen (mies tietoinen kihlautumistoivomuksistanne) eikä myöskään juhannusta seuranneeena kahden viikon lomalla mökillä. Puitteet olivat mitä parhaat, romanttiset, tunnelma vapautunut. Täysin erilainen kuin arjessa, jolloin teemme kovasti hommia, yleensä mies vielä vuorotöissä, joten yhteistä aikaa on vähän.

Seuraava yhteinen loma on vasta kesällä 2005, joten pelkäänpä että pitää sinne asti odotella MAHDOLLISTA kosintaa, jos silloinkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      42
      1472
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      305
      1313
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1125
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1081
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      66
      1068
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1039
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      177
      892
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe