Olen hakenut uusia töitä ja vastaksia luulen tulevan ainaki n 2kk sisään. Saanko töitä? Mitä näkyy? Olen todella turhautunut ja tuntuu, että elämä tässä välissä menee ihan pihalle odotellessa.
Kiva kun olet taas tullut takaisin!
S - jos ehdit
5
64
Vastaukset
- S
Hei ja kiva että olet iloinen siitä että olen palannut!
Kyllä sinä töitä saat. Se on ihan omaa ansiotasi, olet ollut sinnikäs. Onnittelut siitä!
Muista silti, että elämässä on muutakin kuin työtä ja työ ei ole maailman tärkein asia. Sen sijaan että ajattelisit kaiken menevän ohi odotellessa, nauti vapaa-ajastasi ja vapaudestasi, jota vielä hetken kestää. Mutta saat kyllä töitä. - Nostellen
Kiitos kun katsoit minulle. Työttömyys tosiaan rassaa hermoja ja talouskin on kuralla.
Mutta saatko mitään vinkkiä, minkä näistä töistä saan? Kolme paikkaa on mielessä. Viimeisen kanssa odottelen vielä, että,selviäisi jatkuuko miehen työ, koska se vaatisi muuton ulkomaille. Se on muutoinkin huonoin vaihtoehdoista. Paikat ovat hyvin erilaisia.- S
Hei! Koska työasia sinulle selviää? Koen, että saat hoivaamistyötä, ihmisten kanssa. En koe että varsinaisesti vanhuksia. Hoivaaminen on ehkä harhaanjohtava sana nyt.. huolenpitotyötä ehkä? työ vaikuttaa moninaiselta ja minun on hankala täysin hahmottaa oikeaa termiä.
- Liikaa rahaa töistä
Saatko rahaa jostakin nyt esim sossulta tai työvoimatoimistolta tai eläkettä?
Miksi haluat muutoksen siihen, voithan tehdä töitä täällä, ja se on tarkempi palkka, ei saa liikaa rahaa! - Kiitän kumpaakin
Tuo hoiva- asia tuntuu vieraalta, kun olen ekonimisti. Katselen kyllä muille ilmaiseksi vapaa ajallani, että siten kyllä koetan auttaa muita. Nyt on kysymys paikkojen johtamisesta, strategioista ja kehittämisestä. Muttabtoki katselen muiden perään. Olen kyllä jämäkkä, mutta todella lämpöinen kuitenkin, inhimillinen, varsinkin ihmisille,mjotka omasta vapaasta tahdostaan haluavat antaa työpanoksensa työnantajalle.
Oon todella kusessa, josen saa töitä! Rahaahan se vain on, mutta tässä ei ole enään kysymys niin yksiselitteisestä asiasta. Jos näet menneen, ymmärrät asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070