kaikin puolin fiksu ja filmaattinen, älykäs ja taitava jne., mutta sulla on ikuinen puheripuli, luulen niin. Ja joo, on sua ihan kiva kuunnella enimmäkseen, mutta ei aina. Sitäpaitsi sä et koskaan kerro sitä, mitä mä oikeasti haluaisin kuulla. Olen saanut yliannostuksen ihan kaikkea, sorry vaan. Mua ei nyt jaksa myt pätkääkään kiinnostaa.
Jos sua joskus kiinnostais mitä mulle kuuluu tai muuta, mutta kun ei. Ei sitä kukaan jaksa. Terve vaan. Mä meen nyt. Oot silti varmaan ihan ihastuttava ihminen, en vaan tiedä sitä. Moikka.
Olet varmaan
8
191
Vastaukset
- miksi
kerrot itsestäsi tuon kaiken,vai tarkoituksellako?
- käänteispsykologiaa
Mistä sitä tietää, kenenkään tarkoituksista. Ei vaan jaksa kuunnella nyt.
- miksi
käänteispsykologiaa kirjoitti:
Mistä sitä tietää, kenenkään tarkoituksista. Ei vaan jaksa kuunnella nyt.
no sulle ei taida sitten kuulua kovinkaan hyvää,kun olet noin allapäin :(
koita jaksaa,jospa huomenna kaikki olis paremmin...
- sääliäkö täytyy
Marttyyrinrooli ei johda muuhun kuin uusiin marttyyrinrooleihin. Jollet osaa edes ohjata keskustelua asioihin, joista oikeasti haluaisit keskustella... voi voi.
- wanha witzi
Sitä ei kiinnosta mitä sulle kuuluu, koska sinä et kiinnosta sitä.
- niin juu
kyllähän mä sen jo tiesinkin, witsiksi vain
- ei mitään järkevää
kuka se on kuka kirjoittaa, vai luuletko vaan. mä en tosissani luule näistä yhtään mitään. täällä joku jaksaa kirjottaa tosi paljon, mä en taas jaksa paljoakaan, on jotain päiviä millon tulee enemmän yhdisteltyä kirjaimia.jos on puheripuli ns. moottoriturpa, luulis olevan helppo sanoa niitä sanoja ääneenkin, joskus ei pässä paljoa ajatuksia lennä, se ei ole silloin helppoa vaikka muuten jännittäis paskaakaan mitään. onko se sitten masennusta, mitä se sitten onkaan. aina pitäis olla fiksu ja filmaattinen äärettömän hauska ja kaikkea, ei itse tartte olla mutta toisen olisi hyvä olla, tai jos itse on, olisi toisenkin vähintään olla samanlainen. mulla on päiviä kun ei jaksa vääntää sanaakaan, korkeintaan pakolliset sanat ja huomenet ja tervehdykset ettei ihan kusipäältä vaikuttais, koitan hymyilläkkin ja olla posittivinen enkä sitruunan syöneen näköinen, toisena muutaman, kolmantena voi tulla paljonkin enemmän sanoja ja tosi kummallisiakin, isot kirjaimetkin & tekstin jäsentelyä. p
- :)))
Ymmärrän, sama onkelma. :) Siitä vaan, että olen eri mieltä siinä, että toisen pitäis olla erinomaisen sanavalmis viihdyttäjä. Kylllä sellainenkin on ihan hyvä, joka sanoo silloin kun on asiaa ja toivottavasti joskus jotain muutakin. Jonkinlainen vastavuoroinen keskustelu, siis ei yksinpuhelu, jolla on kuuntelija, olisi kyllä toivottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349