Voisiko joku vähän auttaa ja neuvoo mitä mun pitäisi tehä. Mä sain psykoosin ja jouduin sairaalaan, sain siihen tarvittavat lääkkeet ja pääsin pois sieltä. Psykoosin mukana tuli masennus ja tuntuu että mä en enää pysty mihinkään eikä mistään enää tuu mitään, kaikki tuntuu niin kamalan vaikealta, heloimmatkin tehtävät. Kauanko tällalsta voi kestää, voisko joku vähän auttaa mua?
Moiks
3
63
Vastaukset
- se on ohi
Eikö sinulle ole järjestetty mitään jatkohoitoa ja tukiverkostoa?
Nyt on tärkeää, että hakeudut itse mtnl:aan ja käyt säännöllisesti keskustelemassa. Ei pelkillä lääkkeillä tällaisia asioita hoideta! Mitä lääkettä syöt?
Täytyyhän sinun päästä purkamaan keskustelun avulla psykoosin syyt läpi ja siten rakentaa tietä eteenpäin! Syön serdolectia ja käyn lukioo mutta en tiedä mitä siitä tulee ku en kerta kaikkiaan vaan ny pysty keskittyyn ja ne kaikki tehtävät tuntuu niin pirun vaikeilta. Oon suunnitellu että jos vaihtaisin koulua ja käyn lukion joskus toiste..mä en vaa pysty enää mihinkään..:(
- se on ohi
Hei, rauhoita vaan opiskelutilanne ja jos sille tuntuu, ettet jaksa nyt niin jatkat myöhemmin. Kuitenkin sun täytyy muistaa hoitaa itseäsi, että saat voimia eteenpäin! Voimia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050