Palvelua ei voi käynnistää laitteessa.Irrota laite...(KIES)

Tyhmäteini

Olen ladannut Kiesin uudestaan ja sulkenut kaikki käynnissä olevat sovellukset ja kaiken mutta ei suostu yhdistymään Galaxy s2 kiesin kanssa sitten millään.
Kies valittaa aina '' Palvelua ei voi käynnistää laitteessa. Irrota laite ja kytke se uudelleen'' ja tämä sama toistettu siis moneen otteeseen jo.

Mitä pitää tehdä? Saatanan vaikeaa taas

6

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samsung Kies

Kokeileppas käynnistää puhelin uudelleen, itellä toimi kun otin akun irti, ja laitoin takaisin, heti yhdisti kiesiin. Jos ei toimi, niin etsi vaikka netistä päivityksiä kiesiin.

• Minullakin!

Minulla on Samsung tabletti ja siihen hommasin Kiesin. Alkuun se toimi ihan hyvin. Nyt tulee sama teksti, jonka aloittaja on maininnut. Olen sammuttanut tabletin, olen sammuttanut tietokoneen, olen poistanut Kiesin ja ladannut uudestaan. Aina sama teksti. Voisikohan olla, että akun pitäisi olla aika täysi, ennen kuin toimii? Nimittäin joka kerta on tullut akun merkkiin jonkin näköinen salama. Vaikka akun varaustaso on 41 %. Kun irroitan tabletin Kiesistä, se salama häviää!

• täysi akku?
        Minullakin! kirjoitti:

Minulla on Samsung tabletti ja siihen hommasin Kiesin. Alkuun se toimi ihan hyvin. Nyt tulee sama teksti, jonka aloittaja on maininnut. Olen sammuttanut tabletin, olen sammuttanut tietokoneen, olen poistanut Kiesin ja ladannut uudestaan. Aina sama teksti. Voisikohan olla, että akun pitäisi olla aika täysi, ennen kuin toimii? Nimittäin joka kerta on tullut akun merkkiin jonkin näköinen salama. Vaikka akun varaustaso on 41 %. Kun irroitan tabletin Kiesistä, se salama häviää!

Oli miten oli, kun latasin tablettini akun täyteen, se yhdisti heti Kiesiin. Se salama oli nytkin ja ilmeisesti se kuuluu ollakin.

• minulla 3 tietokonetta. perkele ostin 7,7 tabin. yhdessäkään pc ei kies toimi! jestas....

• Sinun kannattaa lähettää Samsungin tukeen viesti kyseisestä ongelmasta: http://www.samsung.com/fi/support/erms3

• NoksuPower

Kun yhdisistä puhelin , tarkasta että tietokone yhteys on ok.. eili ei vaan usb tiedonsiirto..
      lisäksi USB:n tulis olla kakkonen ja laiteessa pitäisi olla puhelimen ajurit,, jotka se häkee netistä, riipuen käyttöjärjestelmästä, win7 64bit on joskus ongelmallinen..
      Tai xp jossa kaikki ei tapahdu automaatisesti..

Asensithan kiessin niit että puhelin oli yhditettynä koneeseen.. että se kopsis kiessistä ne ajurit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1771
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      321
      1433
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      959
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77