Voinko olla raskaana?

Pelokas18

Alan oikeesti pelkäämään tätä.. Minulla on siis ikää vasta 18v, enkä ole ollut sukupuoliyhdynnässä (joo, ja epäilen raskautta) Ollaan hinkutettu vain poikaystäväni kanssa ennen joulua, miehen siitin ei käynyt ollenkaan sisälläni, vain siinä suuaukolla, eikä lauennut. Nyt kuitenkin pelottaa ihan järjettömästi että yksikin touhutippa päässyt sinne ja olen raskaana. Mitään oireita ei ole ollut, muutakun maha kasvanut. Olen lihonnut myös ja vatsani turpoaa aika helposti kun syön jotain. Mutta silti kuvittelen että tämä on raskaudesta aiheutuvaa mahan kasvua... Ja joulukuun sekä tammikuun kuukautiset molemmat olleet normaalisti, eilen alko tammikuun. Olen itkenyt monet illat tämän takia, vaikka ajattelen että on lähes täysin mahdotonta että olen raskaana.

Voisinko olla raskaana? :(

7

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelokas18

toivon todellakin vastauksia tähän, asia ahdistaa joka päivä vain enemmän ja enemmän..

• et ole...

No et ole. :) Kyllä tuollaisesta on käytännössä mahdoton tulla raskaaksi. Sitä paitsi vatsa ei vielä tuossa vaiheessa kasvaisi, ruuasta voi tulla turvotusta muutenkin. Ja sulla on menkatkin tulleet, ota rauhassa. Lopullisen mielenrauhan saamiseksi suosittelen, että ostat raskaustestinja teet sen. Ei tarvitse sitten kuvitella turhia.

• Pelokas18

Kiitos "et ole..." miten kovin tuo helpotti! Toisaalta tiiän kyllä sen itekkin että on lähes mahotonta olla raskaana, mutta tuo on kokoajan mielessä alitajunnassa... Kevensi mieltä suuresti, iso kiitos! Tavallaahan vastauksen tiesinkin, mutta helpottavaa on aina nähdä se jonkun muun kirjoittamana mustaa valkoiselle :)

• Pelokas18

Ainiin, ja milloinhan minun pitäisi raskaustesti tehdä? Tai onko ajankohdalla väliä milloin sen tekee? Heti näiden kuukautisten loputtua vai? Kiitos kovasti jos joku viitsisi vastata, en ymmärtänyt ohjeita mitä katsoin netistä...

• et ole...

No jos mahdollinen hedelmöittymisajankohta on ollut jo ennen joulua, niin voit tehdä testin vaikka heti. Kuukautiset eivät vaikuta testitulokseen. Negatiivinen se tulos on, mutta tee ihmeessä, niin voit lakata miettimästä asiaa. :)

• Hyvä pelokas18

En usko että nyt olet raskaana, mutta tulevaisuutta ajatellen, tiedoksi että raskaustesti näyttää positiivista n.12-14 vuorokautta hedelmöittymisestä.
      Tosin pitää muistaa että hedelmöitys ei aina tapahdu samanapäivänä kun sexiä harrastettu, vaan siittiöt voivat elää sisälläsi 2-5päivää.
      Hedelmöitys on mahdollinen kerran kuussa munasolun irtoamisen (ovulaation) aikaan 12-24 tunnin ajan. Uuden ihmisen alkuunpanoon tarvitaan siis tositarkka ajoitus tai aktiivinen sukupuolielämä.
      Ovulaatio tapahtuu yleensä puolessavälissä kiertoa esim. 28 päivän kierrossa, ovulaatio on noin kiertopäiväna 14.
      (kierto lasketaan kuukautisten ekasta vuotopäivästä seuraavien kuukautisten ekaan vuotopäivään)
      Suosittelisin varoiksi/tulevaisuuden varalle hankkimaan vaikka citymarketista raskautestiliuska paketin, sisältää kaksi testiä ja hintakaan ei päätä huimaa, 2.99e/paketti. (löytyy sidehyllyn vierestä, jossa kondomit yms.)

TÄLLÄINEN:
      http://www.pregcheck.fi/tuotteet/raskaustestiliuskat/

• Pelokas18

Kiitos kaikille kovasti :) Pelon tunne alkaa mennä ja elämä jatkuu! kiitos vielä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe