Mieheni on hyvä ja huomaavainen, rakastava, petipuuhissakin ihan jees. Kun se ottaa viinaa, siitä tulee väkivaltainen, huoritteleva täysi elukka.Näin on ollut sen aikaisemmissakin n a i s suhteissa. Nyt olen alkanut joistakin asioista päättelemään, että miehellä on joku toinen .Ensin tietenkin ajattelin, että toinen nainen, mutta kaikenlaista sattumaa on paljastanut, että kyseessä taitaakin olla toinen mies. Haluisin ottaa asian puheeksi, mutta samalla tulisi sitten myös sekin tietoon, mitä asioita olen saanut selville. Yksi hänen kaverinsakin on vihjannut mahdollisuudesta miehen bi-seksuaalisuuten, mutta silloin en edes ajatellut asiaa tarkemmin. Jos mies on pettänyt mua miehen kanssa, tai naisen, en pysty enää jatkamaan suhdettamme. Enkä suostu olemaan minkäänlainen kulissivaimo.
Mieheni kenties bi?
5
336
Vastaukset
- lunaticasylum
"Kun se ottaa viinaa, siitä tulee väkivaltainen, huoritteleva täysi elukka."
Mitä muuta tarvii tietää kuin tuo? Potkaise se pas*a menemään! - 36uetrurtu
Vaikka sinulla olisi mustaa valkoisella, niin mies tuskin tulee tunnustamaan bi-seksuaalisuuttaan. Toinen juttu onkin, että jos mies onkin homo, ei vain uskalla tunnustaa sitä edes itselleen.
- epäilevä vaimo
Itselläni on ollut samoja epäilyksiä -tosin ei väkivaltaa, mutta olen saanut hänet rysän päältä kiinni ja huomannut, että on käynyt netissä gay -sivustoilla ym. Mitä merkkejä olet havainnut siitä, että voisi olla bi? Kauhulla ajattelen, että miehelläni olisi suhde miehen kanssa, koska se on pahempaa, että suhde olisi naisen kanssa, koska tulee ajatus, että en ole ollutkaan näiden vuosien aikana haluttu laisinkaan -vain pelkkä kulissi.
- alkup.
Mies oli ennen ihan homokammoinen, nyt suhtautuminen muuttunut. Löysin autoa siivotessani hotellin kuitin sekä vaseliinipurkin. Voi helv! Samalle päivälle miehellä ei ole "alibia", missä oli. Tiedän, ettei ollut töissäkään. Miten voi kilpailla miehen kanssa rakkaudesta, kun itse on nainen? Helvetin epäreilua. Oliko se, että mies kävi netissä gay-sivuilla se rysä, vai oliko jotain konkreettisempaa? Kyllähän niille sivuille voi muutenkin "eksyä".
- tukea hakemassa?
Mitä tekee kunniallinen heterovaimo bissesivuilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760