FB kyselee puhelinroo?

fbfbfbfb

Enpä oo tässä reiluun viikkoon päässy kirjautumaan facebookiin. Aina kun yritän kirjautua sisään, tulee vaan tyyliin: anna puhelinnumerosi, että facebook voi varmistaa henkilöllisyytesi. jne.
Koskaan en ole tuonne mitää numeroitani antanut (enkä aio antaakaan), niin miten ne sitten luulevat sillä varmistavansa henkilöllisyyteni?
Kyse ei voi olla myöskään siitä, että olisin jostain muualta kirjautunut joskus sisään, koska kirjaudun vain fb:hen ainoastaan kotikoneeltani (ja sielläkin korkeintaan pari kertaa viikossa). Tuskinpa kukaan on salasanaanikaan kaapannut.

Olisiko joku keino kiertää tuo puhelinnumeron antamiskohta, löytyykö joku s-poostiosoite, johon voisi palautetta antaa ja apua saada? Vinkkejä kiitos.

11

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä vinkki

Anna nyt se puhelinnumerosi, eihän sulla mitään salattavaa ole.

• digi.info

Joo ei sulle mitään puhelinnumeroita jaeta ..... JA KYSYJÄLLE älä lähetä ja sulje koko facebook. Narsistien ja muiden sekojen paikka, pelkkää harhamaailmaa jossa kaikki luulee olevansa jotain.
        FB varastaa koneestasi ja puhelimestasi kaikki siihen tallennetut yhteystiedot heti rekisteröinnin yhteydessä ja lähettelee kutsuja profiiliisi kaikille jotka löytyy yhteystiedoistasi.

Facebook ei koskaan hävitä keräämiään tietoja (mieti ihan itse mihin ryhdyt, mutta on sitten kerrottu ettei tarvi katuu jälkeenpäin). Tyhmää touhuu ..... Osta kioskilta joku prepaid liittymä ja anna numero siitä. Saunalahti liene säilyy pisimpään käyttämätöömänä toiminnassa.

• ihmettelijä.
        digi.info kirjoitti:

Joo ei sulle mitään puhelinnumeroita jaeta ..... JA KYSYJÄLLE älä lähetä ja sulje koko facebook. Narsistien ja muiden sekojen paikka, pelkkää harhamaailmaa jossa kaikki luulee olevansa jotain.
        FB varastaa koneestasi ja puhelimestasi kaikki siihen tallennetut yhteystiedot heti rekisteröinnin yhteydessä ja lähettelee kutsuja profiiliisi kaikille jotka löytyy yhteystiedoistasi.

Facebook ei koskaan hävitä keräämiään tietoja (mieti ihan itse mihin ryhdyt, mutta on sitten kerrottu ettei tarvi katuu jälkeenpäin). Tyhmää touhuu ..... Osta kioskilta joku prepaid liittymä ja anna numero siitä. Saunalahti liene säilyy pisimpään käyttämätöömänä toiminnassa.

Miks pitäis käyttämättömänä olla? Halvimmillaan puhelu maksaa sauniksen prepaidilla noin 3 senttiä per minuutti.

• Huono homma.

Kannattaa pysyä erossa moisista Facebookeista jonka ainoa tehtävä on kerätä sinusta tietoja Facebookin asiakkaille, mainostajille.

Voithan sä koittaa keksiä siihen hatusta jonkin numerosarjan jos vaikka hyväksyy.

• digi.info

Joo mutta jos saat aktivointi tai salasanan palautusviestin se menee siihen numeroon joka sille on tallennettu.

• 43434343434343434343

Anna joku niitä soittelevien kauppiaitten numeroita. Niitä minä aina laittelen joka paikkaan missä sellaista vaaditaan. Kyllä maailmassa numeroita riittää.
      Tuolta voit valkata sopivimman:

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3284

• HuluHullu

Facebookissahan aina kerrotaan mitä tekee,missä asuu,mitä syö,miten nukkuu,milloin ei oo kotona,milloin on,milloin mitäkin,minkävärisen/painoisen/koostumuksellisen tortun päästää aamuisin,jaetaan omat ja sukulaisten kuvat ja pölvästelyt,rakastutaan,erotaan,ahdistutaan,virtuaalitapetaan....ja sit pihdataan puhelinnumeroo??? :)

Joooo,varauksella kannattaa tollasiin suhtautua...onko keltään muulta kysytty....onko tullu joku päivitys FB:hen että sellanen tarvitaan,kannattaa aina noissa kerätä infoo eka.

• fbfbfbfb

Muuten hyvä, mutta itsehän EN MITÄÄN uonne kirjoittele/jaa tietoa. :)
        Siksi nyt pihtaankin tuota numeron kanssa ja tänne tulin kyselemään neuvoa.

• hanki elämä
        fbfbfbfb kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta itsehän EN MITÄÄN uonne kirjoittele/jaa tietoa. :)
        Siksi nyt pihtaankin tuota numeron kanssa ja tänne tulin kyselemään neuvoa.

"Facebookissahan aina kerrotaan mitä tekee,missä asuu,mitä syö,miten nukkuu,milloin ei oo kotona,milloin on,milloin mitäkin,minkävärisen/painoisen/koostumuksellisen tortun päästää aamuisin,jaetaan omat ja sukulaisten kuvat ja pölvästelyt,rakastutaan,erotaan,ahdistutaan,virtuaalitapetaan...."

Tätä tekevät luuserit, joilla ei ole omaa elämää...

• FB(I)

Mulle tuli joskus tuo sama, mutta siinä oli myös vaihtoehto jossa näytettiin kavereiden kuvia ja kuvan henkilö piti tunnistaa.

• fbfbfbfb

Juu, kaverille tuli tollanen kans. Johtuukohan mulla siiä etä mulla nyt ei taida 10 enempää kaveria ola siellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe