Tuu hakeen mut pois

kyyneleet silmissa

Tule. Hae pois. Rakasta. Anna sinä jotain muuta kuin lyöntejä. Jotain muuta kuin rumia sanoja. Näytä että rakkaus on muutakin kuin että seison ulkona lukitun oven takana alasti ilman avaimia. Että takan ääressä voi rakastella eikä vain lyödä päätäni siihen. Että oikea rakas sanoo, "rakastan", ei "jos lähdet pidän huolen että henkesi lähtee".

Enkä kuitenkaan voi tarttua ojennettuun käteesi. Ettei sinuakin satu.

Ikävä.

19

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tartu siihen!

Kyllä minä kestän!

• ..a..p..ap

En usko niin. Et sinäkään perhettäsi minun takiani jätä vaikka tunteistasi olet suoraan kertonut

• tartu siihen!
        ..a..p..ap kirjoitti:

En usko niin. Et sinäkään perhettäsi minun takiani jätä vaikka tunteistasi olet suoraan kertonut

Jos tuo on totta mitä kirjoitit, niin hae nyt jostain sitä ulospääsyä, vaikka sitten ystävästä tai mistä tahansa. Uskon kuitenkin, että kyseessä on taas kerran provo!

• Avaa ovi ei lukossa

Hyvä huomio. En jätä enkä luovu mistään. Se olisi väärin tehty. Tunteet kasvaa ja kehittyy joskus niitä positiivisia lausahduksia karkaa ilmaan. Joskus tahallisesti joskus täysin tahattomasti. Avaimet on aivan siinnä maton alla. En ikinä löisi paitsi ehkä leikkimielellä satuttamatta. Takassani tuli loimuaa iloisesti kaivaten paria sen ääreen lämmöstä kuumenemaan.

• ...

Olipas rankka aloitus. Toivottavasti sentään pelkkä provo, jos ei niin ei hyväää päivää.

• Mitä jos

hakeutuisit pois väkivaltaisesta suhteesta?

• AAPP

Ei ole provo. Henki kuulemma lähtee jos jätän. Tässä loppu elamani. Kadehdin oikeaa rakkautta saavia.

• rgeuhtyer35
        AAPP kirjoitti:

Ei ole provo. Henki kuulemma lähtee jos jätän. Tässä loppu elamani. Kadehdin oikeaa rakkautta saavia.

No hanki lähestymiskielto, jos se jotain auttaa tai ilmota poliisille laittomasta uhkauksesta. En on mikään asiantuntija mut tämä tuli mieleen.

• toimi! Yritä!
        AAPP kirjoitti:

Nyt otat johonkin turvakotiin yhteyttä ja sassiin. Ne osaa auttaa siellä eteenpäin.

• envkeli
        AAPP kirjoitti:

Sinä saat apua kun vain kerrot tilanteen julki, minä tiedän... olen ollut tuossa tilanteessa ja nyt olen tässä. kirjoita naistenlinja.fi kerro terveydenhoitajalle, mene turvakotiin. Lopeta pahoinpitelijän suojelu ja aloita iysesi suojelu

• <z

oliko naiselta naiselle?

• Se viimeinen

mä olen hänelle se viimeinen..... mä olen se joku joka tekee tämän elämän vähän mukavammaksi...... mutta mä olen silti se viimeinen.....

lyöntejä enemmän kun silityksiä, se kertoo jotain tarpeeksi. Hyviä ja huonoja hetkiä....paras elää itsellensä, mutta se oppi on saatu jo kauan sitten:) nyt olisin melkein kiitollinen joistain asioista mutta...

• Ei koskaa enää

Mä kestin sit lyömishelvittiä 5v. Onneks pääsin eroon.tahdonvoimalla, vaikka lyöjälle löyty sit uus lyötävä. Voimii.

• nimimerkitys
    • saman kokenut

Kukaan ei tuossa tilanteessa pysty auttamaan, hullu vastapuolella, selkeästi.

Lähde heti, ja huikkaa mennessäs, ota henki.

• ei siitä

välttämättä lähdetä mihinkään, niin kauan ku hakkaajalla on jotain hampaankolossa, kyllä se tulee perässä vaikka turvakotiin, etsii sut käsiinsä mistä tahansa, ja lähestymiskiellon hankinta ei auta, vaan lisää raivoa. ja joo puhun ihan vain omasta kokemuksestani, josta selvisin lopulta hengissä, mieheni ei, hän lopulta ampui itsensä

• saman kokenut

Kun vielä muutaman kerran ottaa selkäänsä, alkaa odottaa jo sitä hengenottoa ja helpotusta.
        Kuoleman uhalla on vaan lähdettävä.

• yfytefhiok

Senhän siitä saa ku pitää niiden jännittävien 'pahojen poikien' matkaan lähteä.

• ed

no tota, ei tämä minun edesmennyt mieheni mikään jännä pahapoika ollut, suht normi perheenisä, joka esim. ei dokannu koskaan, eikä vetäny mitään muitakaan päihteitä, ongelmansa oli sairaalloinen mustasukkaisuus, joka ajoittain meni vainoharhaisuuden puolelle, joka purkautui rajuna väkivaltaisuutena minua kohtaan, syyksi riitti, että joku toinen mies katsoi mua liian pitkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe