~ Hetken tie ~

♥ ~~

Onko se kestävää
vai hetken mielihyvää
kosketusta jonka annoit
kuin utuisten vuorten takaa
henkäisy jostain
joka on olemassa
mutta niin kaukana
että sitä ei näe

Tunteet voi tuntea
voi satuttaa vailla rajoja
lujempaa kuin nyrkiniskut
ja näyttäytyä kuitenkin niin kauniina
raastaa sydämen irti yöllisin näyin
nähdä siinä sinun kasvosi ja sääresi
laskevan auringon hämärtyvällä sillalla

Niin..

Mutta tiedäthän sinä
minä rakastan sinua

♥ ~~

Laura Närhi ~ Hetken tie
http://www.youtube.com/watch?v=C0i1_PyfIkc

8

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aman

      Kaunis runo...menee suoraan sydämeen.
      Jokainen voi kohdallaan ajatella...tämä on ainoastaan minulle kirjoitettu :)
      Mutta olkoon sitten miten vaan...hyvän mielen siitä saa...
      T. Ama

    • Hei Aman !
      Niin kai runon ja laulujenkin lyriikan tarkoitus onkin,että jokainen voisi siitä löytää jotain aivan kuin se olisi juuri minun elämästäni...

      Näiden rakkausrunojen suurin ongelma näillä sivuilla onkin usein se, että fakta ja fiktio sekoitetaan toisiinsa ja itse runosta ajatellaan, että se on juuri näin tai noin vaikka totuus voi olla aivan toinen. Moni näillä sivuilla käyttää runoja niinkuin tämä olisi joku treffisivu ja käyttää runsaasti aikaa siihen pohtiessaan että kelle tämä nyt on kirjoitettu vai onko kellekään...

      Itse pyrin tekemään aika erilaisia runoja jotta en kauheasti toistaisi itseäni...
      Osa huumorilla osittain ironisesti satiirilla, joskus vakavammalla mielellä, joskus hyvinkin harkittuja runoja ja joskus hetken mielijohteesta syntyneitä lurituksia..kaikenlaisia varmaan minun runoistani löytyy..mutta jokainen niistä kuvastaa sitä hetkeä mitä milloinkin olen elänyt ja halunnut riimeiksi laittaa..

      Mutta kiitos sinulle Aman palautteestasi ja kivaa päivää ;)

      T: (*J*)

      Maisa - Rakkaudesta laulu
      http://www.youtube.com/watch?v=ECMIDCJfM3o

    • Aman

      Heips!

      No minä puolestani en etsi täältä mitään enkä ketään. Satuin vaan lukemaan useampiakin runoja ja laitoin sinullekin palautteen. Kyllä keski ikäinen nainen sen eron tietää, mikä on todellisuutta ja mikä fantasiaa. En myöskään tuhlaa aikaani ajattelemalla sitä, kenelle mikäkin runo on tarkoitettu.
      Palautteeni tarkoitus oli ilmaista oma mielipiteeni, ilman mitään sivuajatuksia. Mutta olen pahoillani, jos positiivinen palautekin tuottaa ehkä turhia johtopäätöksiä.
      Mutta kumminkin kaikkea hyvää sinulle jatkossakin :)
      T. Ama

    • ihQ

      Kaunista runokieltä ja musiikkia oli se sitten kelle tahansa tarkoitettu ;)
      Pidin :)

    • justiinsa juu

      HYVÄ KOPPI!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe