~ Hetken tie ~

♥ ~~

Onko se kestävää
vai hetken mielihyvää
kosketusta jonka annoit
kuin utuisten vuorten takaa
henkäisy jostain
joka on olemassa
mutta niin kaukana
että sitä ei näe

Tunteet voi tuntea
voi satuttaa vailla rajoja
lujempaa kuin nyrkiniskut
ja näyttäytyä kuitenkin niin kauniina
raastaa sydämen irti yöllisin näyin
nähdä siinä sinun kasvosi ja sääresi
laskevan auringon hämärtyvällä sillalla

Niin..

Mutta tiedäthän sinä
minä rakastan sinua

♥ ~~

Laura Närhi ~ Hetken tie
http://www.youtube.com/watch?v=C0i1_PyfIkc

8

155

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aman

Kaunis runo...menee suoraan sydämeen.
      Jokainen voi kohdallaan ajatella...tämä on ainoastaan minulle kirjoitettu :)
      Mutta olkoon sitten miten vaan...hyvän mielen siitä saa...
      T. Ama

• Hei Aman !
      Niin kai runon ja laulujenkin lyriikan tarkoitus onkin,että jokainen voisi siitä löytää jotain aivan kuin se olisi juuri minun elämästäni...

Näiden rakkausrunojen suurin ongelma näillä sivuilla onkin usein se, että fakta ja fiktio sekoitetaan toisiinsa ja itse runosta ajatellaan, että se on juuri näin tai noin vaikka totuus voi olla aivan toinen. Moni näillä sivuilla käyttää runoja niinkuin tämä olisi joku treffisivu ja käyttää runsaasti aikaa siihen pohtiessaan että kelle tämä nyt on kirjoitettu vai onko kellekään...

Itse pyrin tekemään aika erilaisia runoja jotta en kauheasti toistaisi itseäni...
      Osa huumorilla osittain ironisesti satiirilla, joskus vakavammalla mielellä, joskus hyvinkin harkittuja runoja ja joskus hetken mielijohteesta syntyneitä lurituksia..kaikenlaisia varmaan minun runoistani löytyy..mutta jokainen niistä kuvastaa sitä hetkeä mitä milloinkin olen elänyt ja halunnut riimeiksi laittaa..

Mutta kiitos sinulle Aman palautteestasi ja kivaa päivää ;)

T: (*J*)

Maisa - Rakkaudesta laulu
      http://www.youtube.com/watch?v=ECMIDCJfM3o

• Aman

Heips!

No minä puolestani en etsi täältä mitään enkä ketään. Satuin vaan lukemaan useampiakin runoja ja laitoin sinullekin palautteen. Kyllä keski ikäinen nainen sen eron tietää, mikä on todellisuutta ja mikä fantasiaa. En myöskään tuhlaa aikaani ajattelemalla sitä, kenelle mikäkin runo on tarkoitettu.
      Palautteeni tarkoitus oli ilmaista oma mielipiteeni, ilman mitään sivuajatuksia. Mutta olen pahoillani, jos positiivinen palautekin tuottaa ehkä turhia johtopäätöksiä.
      Mutta kumminkin kaikkea hyvää sinulle jatkossakin :)
      T. Ama

• ihQ

Kaunista runokieltä ja musiikkia oli se sitten kelle tahansa tarkoitettu ;)
      Pidin :)

• justiinsa juu

HYVÄ KOPPI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      68
      2980
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1196
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      315
      1181
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      361
      1114
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      63
      1037
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      883
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      77
      852
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      91
      760
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      752
    10. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      719
    Aihe