♥ ~~
Onko se kestävää
vai hetken mielihyvää
kosketusta jonka annoit
kuin utuisten vuorten takaa
henkäisy jostain
joka on olemassa
mutta niin kaukana
että sitä ei näe
Tunteet voi tuntea
voi satuttaa vailla rajoja
lujempaa kuin nyrkiniskut
ja näyttäytyä kuitenkin niin kauniina
raastaa sydämen irti yöllisin näyin
nähdä siinä sinun kasvosi ja sääresi
laskevan auringon hämärtyvällä sillalla
Niin..
Mutta tiedäthän sinä
minä rakastan sinua
♥ ~~
Laura Närhi ~ Hetken tie
http://www.youtube.com/watch?v=C0i1_PyfIkc
~ Hetken tie ~
8
155
Vastaukset
- Aman
Kaunis runo...menee suoraan sydämeen.
Jokainen voi kohdallaan ajatella...tämä on ainoastaan minulle kirjoitettu :)
Mutta olkoon sitten miten vaan...hyvän mielen siitä saa...
T. Ama Hei Aman !
Niin kai runon ja laulujenkin lyriikan tarkoitus onkin,että jokainen voisi siitä löytää jotain aivan kuin se olisi juuri minun elämästäni...
Näiden rakkausrunojen suurin ongelma näillä sivuilla onkin usein se, että fakta ja fiktio sekoitetaan toisiinsa ja itse runosta ajatellaan, että se on juuri näin tai noin vaikka totuus voi olla aivan toinen. Moni näillä sivuilla käyttää runoja niinkuin tämä olisi joku treffisivu ja käyttää runsaasti aikaa siihen pohtiessaan että kelle tämä nyt on kirjoitettu vai onko kellekään...
Itse pyrin tekemään aika erilaisia runoja jotta en kauheasti toistaisi itseäni...
Osa huumorilla osittain ironisesti satiirilla, joskus vakavammalla mielellä, joskus hyvinkin harkittuja runoja ja joskus hetken mielijohteesta syntyneitä lurituksia..kaikenlaisia varmaan minun runoistani löytyy..mutta jokainen niistä kuvastaa sitä hetkeä mitä milloinkin olen elänyt ja halunnut riimeiksi laittaa..
Mutta kiitos sinulle Aman palautteestasi ja kivaa päivää ;)
T: (*J*)
Maisa - Rakkaudesta laulu
http://www.youtube.com/watch?v=ECMIDCJfM3o- Aman
Heips!
No minä puolestani en etsi täältä mitään enkä ketään. Satuin vaan lukemaan useampiakin runoja ja laitoin sinullekin palautteen. Kyllä keski ikäinen nainen sen eron tietää, mikä on todellisuutta ja mikä fantasiaa. En myöskään tuhlaa aikaani ajattelemalla sitä, kenelle mikäkin runo on tarkoitettu.
Palautteeni tarkoitus oli ilmaista oma mielipiteeni, ilman mitään sivuajatuksia. Mutta olen pahoillani, jos positiivinen palautekin tuottaa ehkä turhia johtopäätöksiä.
Mutta kumminkin kaikkea hyvää sinulle jatkossakin :)
T. Ama - ihQ
Kaunista runokieltä ja musiikkia oli se sitten kelle tahansa tarkoitettu ;)
Pidin :) ihQn lämmittävää, että tykkäsit... :))
T: (*J*)
Sara - Yhtenä iltana
http://www.youtube.com/watch?v=ZMW8xAv-Y6w- justiinsa juu
HYVÄ KOPPI!
...ja jetsullee jees !
ÄLÄ TULE PAHA KOPPI..TULE HYVÄ KOPPI !
ELOKUU - Olavi Uusivirta ja Anna Järvinen - Nuori ja kaunis
http://www.youtube.com/watch?v=ZC2tbkKfzFM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
