Sait

paranoid android

mussa aikaan erillaisia piirteitä, piilotettuja, tai vahvistit olemassa olevia. Jokaisessa miehessä on naisellisia piirteitä monella tavalla ja päin vastoin, vai olenko aivan väärässä, en ole lukenut mistään mutta eikö se näin ole? LÄhinnä tarkoitan tässä niitä mitkä lähtee sisältä. Toisilla enemmän toisilla vähemmän, johtuuko se sitte testosteroni tasosta vai alkoholista, jos käyttää liikaa, enkä nyt sano että liikaa käyttäisin, minäkö muka. Mutta siis,
en ole ihan sitä mitä nämä kuvastaa tai on kuvastanut. Mutta tänne ne purkaantui eritavalla miten suorassa yhteydessä. Ei näiden kautta voi saada sitä oikeaa kuvaa kenestäkään.
Sait mussa aikaan myös jonkun näköistä raivoa, mikä kaikessa ristiriitaisuudessa johtui kuitenkin pelkästään positiivisista tunteista, mikä antaa taas aihetta ihmetellä miten ihminen voi joskus olla monimutkainen. Olisi paljon helpompaa olla paljon alkukantaisempi otus, vähän vois nuuskia ja sitten panna menemään ja löntystellä pitkin preeriaa ja välillä puskea purra hellästi niskasta. Tai loihtia ersikummallinen soidintanssi ja kasata yhdessä risuja pesään ja niin päin pois.

19

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.Ö.P.I.

P.Ö.P.I.

• nainen;)

kyllä mulle kävis jos vaikka tulisit ja hellästi purisit niskasta jne....tulisit nyt vaan.....:) ei mitään monimutkaista tarvi olla....

• alkueläin

Enempi kuulostaa yksinkertaiselta ja alkukantaiselta kuin monimutkaiselta.

• älä sössötä

v...u sä oot tyhmä

• primitiivireaktio?

:)

Rakastuneella miehellä kuulemma testotasot laskee.
      Kaiketi siksi, että pysyisi siellä omassa luolassaan, tuomassa ruokaa omille jälkeläisilleen.

Joku voi ihmetellä, että näkemykseni on kemiallinen.
      Johtuu ihan siitä, että olen ääritunteellinen ihminen, ja tuo on tapa selkeyttää asioita ja tunteitaan, tuollaisesta näkökulmasta lähestyminen.
      Se ei tosiaan tarkoita, että olisin tunteiden ulkopuolella, päinvastoin, tunteiden myrskyssä auttaa pitämään laidoista kiinni.

• 5 k

Peräkkäin usein kuljemme omaan kerrokseemme ja sieltä pois, joten mikä estää hellästi puremasta niskaan

• Kerroppa syy
      • kaade

jos jotain osaan kadehtia niin se on tuo tuollainen ääni. Jos omaisin niin laulaisin aamusta iltaan:/

• Kielipitkänä

Olin huomioinut merkit ja pysyin välillä vähän loitommalla. Nuuhkin kyllä ilmaa ja haaveilin häntää nostavani. Sopivia hetkiä kuulostelin. Häntä alkoi heiluttaa koiraa eikä koira häntää. Hermostuneisuus on ymmärrettävää kun on kyse voimakkaista tunteista.

• Hehheh!

Sopivasti sekava olet ap. Mut hienosti kuvailtu.

• oot sää sit söpö

Voi kun sää oot niin söpö...saaks miehestä sanoo, että söpö, mut omasta mielestäni oot sitä. Eiks ne oo ne alkukantaiset reaktiot niitä primitiivireaktioita, jotka lähtee ihmisen sisältä ja niiden peittäminen on varmasti vaikeaa. Ne näkyy rinnalla eläessäkin vaikka vain pieninä olankohautuksina tai niskojen nakkeluina ja vastaavasti hellyydellä esilletuutuina pienen pieniä kosketuksia tai huomionosoituksia tai toiminnassa muuten kuten posivetäytymisellä, huomion herättämisellä ja esiintulolla tai asennonmuutoksilla .
      Täällä ollessasi ja löytäessäs niille sisältäsi purkautusmiskanava sanallisesti on hyvä joskus miettiä johtuuko raivo siitä että sisipäsi reagoi itsellesi eikä kohtellesi siinä suhteessa, että täällä ei ole mahdollista sillä hetkellä kun haluaa koskettaa hellästi tai vaihtaa ymmärryksen katseita keskenään, tai vastaavasti pidemmälle oman ruumiin haluja kuunnellessa saattaa joutua esimerkiksi tilanteissin, jossa tukahdutettu räjähtävänä ilmestyvä halu purkautuu ulos negatiivisena ilmiönä, koska se sisältä kumpuava energiamassa on saatava purkaa johonkin.

Primittiviset reaktiot on muuten mielenkiintoista pohdittavaa ja heti niitä syvemmin miettiessä tulee mieleen sosiaalipsykologian minätilateoria (tai joku sellainen) ja voisin olettaa, että primitiivisissä reaktioissa on kyse jostain sellaisesta mikä voisi olla siihen teoriaan yhteydessä. Ja sillä tavalla ajatellessa jos tämä sun viesti ois nyt itselleni niin saattaisi olla hyväksi jos itse osaisin/opettelisin/ymmärtäisin toimia paremmasta minätilasta lähtien tai sitten ei jos miettii mikä on kulloinkin parasta.

Ja noista primitivireaktioista enemmän tietäville niin korjatkaa jos sanoin ihan väärin, koska tuo oli omaa mututuntumaa ei välttämättä oikeaa tietoa

• plääh,,,,,,,,,,,,,,,

haista P ja iso

• oot sää sit söpö
        plääh,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

haista P ja iso

Aikuisena vastaisin nyt tähän kohtaan, että oliko lukemasi viesti mielestäsi jollakin tavalla ärsyttävä vai mikä olisi parempi sana kuvaamaan sitä mllaiseksi viestiä luokitteleisit ja voisin kysyä jatkokysymyksenä, että mistä se mielestäsi johtuu.

Vanhemman minätilasta alkaisin nyt manaamaan huonoa käytöstäsi ja kehoittaisin varmasti puhumaan kohteliaammin tai vastaavasta minätilasta toisesta kategoriasta voisin esittää sanallisesti huoleni siitä, mikä sinua nyt noin ärsytti tuossa viestissä ja voisin jopa alkaa kyselemään mahdollisista omista miehisistä ongelmistasi puheenaiheeseen liittyen. Ja kolmannessa vanhemmuuden tilassa olisin innokkaasti vetämässä sinua pois huuhaasivuilta ja ryhtyisin haalimaan lisää tietoa tuosta primitiivireaktioasiasta ja sitä kauttaa edesauttamassa itsekasvussa ja kehityksessä kohti parempaa minuutta ja sen hallintaa.

Jos menisin kanssasi nyt lapsen tasolle voisin alkaa kiukuttelemaan kanssasi samalla tasolla kanssasi sanoen pläääplää takaisin ja alkaisin kirota ja melskata sanallisesti tai voisin alkaa valittamaan sivun ylläpitäjille ja muille sivuilijoille, että olet puhunut sopimattomasti ja että en suostu jatkamaan kirjoittelua jos et lupaa putsata suutasi. Ja siinä samalla vannoisin sulle etää miä varmasti saa tahtoni siinä tapauksessa läpi ja sun on luvattava puhua siivosti täst edes koska minähän olen sivun magneetti ja tuon niin paljon kirjoittajia paikalle.
        Toisaalta jos olen tottunut siihen, että olen se heikompi osapuoli niin hyväksyn mielenilmaisusi vaikka olenkin eri mieltä sun kanssa ja alan pyytelemään itse anteeksi kun aloin sulle ja yritän olla taas sun kaveri pönkittämällä vaikka sun itsetuntoo siitä kova kundi sä oot.
        Parasta tietysti lapsen tilassa vastata sulle ois iloisen leikkivän lapsen tilasta ja keksiä tähän kohtaan joku kiva juttu jolla sais sut naurahtamaan ja vihanpitosi tai ärsytyksesi loppuis tykkänään siihen. Sellainen voisi vaikka olla tilanne jossa alkaisin laulamaan Liru laru loru moni turha poru rakki riidaksi muuttuu löpö löpö löpö se on ihan höpö joka leikistä suuttuu. Sano laukku sano laukku sulta pääsi kova paukku sano lieru sano lieru sulta tuli iso pieru liru laru....

Noi esimerkit saattaa olla vähän sinnepäin ja voi olla että jotkin minätilat jäi ilman esimerkkiä mut kyl ne jotenkin kuvastaa niitä minätiloja ja niistä saa jotain osviittaa mistä siinä teoriassa on kyse.

Ja asiasta kolmanteen niin paras kohta tuosta yllä olevasta laulusta on se sano portti sano portti lähetä kullalles kortti sano puukko sano puukko anna kullalles suukko

• sanastamiestänaista

Ajatusten vaihtaminen kantaa ihmissuhdetta ehkä pitemmälle, vaikka alkukantainen toiminta voisikin olla helpompaa toteuttaa. Näiden kirjoitusten kautta ajatus johtaa toiseen, harvemmin muuhun.

Hyvä voi kenties olla liian hyvää, pelko menettää raivostuttaa olipa kyse sitten oman vapauden menettämisestä tai sen hyvän tai kenties molempien... tai.... mahdollisuuksia, mahdollisuuksia...

Ei huono aloitus ollenkaan monimutkaisuudessaan.

• nyrkillä taju pois

Painu ap helvettiin siitä sösöttämästä, mikä neiti!

• ei v

Säälittävä paskapää, uskalla viestiin edes vastata ja täällä jaksaa marista päivästä ja vuodesta toiseen. Mee ap hoitoon.

• ei ymmärrä

Mitä se sellainen raivo on, joka johtuu positiivisista tunteista. Jos oot silleen käyttäytyny, niin ei ihme, jos siitä toisesta on tullut paranoidi. Tai sen luontaista epäluuloisuutta oot vahvistanu.

Ja kuka kumma nyt näiden perusteella mitään kuvaa lähtee luomaan, mun kuvat on ainakin muodostuneet inhassa livessä. Ja mä en ainakaan mitään luolaeläintä huoli, jos olis niin onnettomasti, että olisit mun androidi.

• autenttisuus........

En uskalla kuvitella yhtään mitään itselleni. Mutta ymmärrän ajatuksen. Ehkä sitä on vihainen sille toiselle kun pelkää sattuttavansa itsensä. Mielestäni ihmiset tekevät itse ihmissuhteista turhan monimutkaisia. Ehkäpä tuo nuuskiminen ja menemään paneminen on kuitenkin joskun paljon aidompaa kuin jatkuva kikkailu sanoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe