Onk kukaan menossa Äänekoskelle Martinkievariin(Finkut) taikka Revontuleen (plogman) ?!???!
tämä neiti ois tanssivaa seuraa vaille =) (miehet 28-36v)
Tänä iltana?!?!
10
265
Vastaukset
- tanssiva 29v neiti
mikäs tuo linkki oli? en saanut auki....://
mutta lähtemässä tanssimaan??? - Efta poikamies
Harmi kun näin tämän vasta tänään,olen 195cm 75kg siisti mies,
tanssitaitoakin riittävästi,nähdään muualla myöhemmin.- 15+1
Melkoinen hernekeppi, pelkkää luuta ja nahkaa jos tuo pituus ja paino pitää paikkansa. Ei hyvä, sairaalloisen laiha........
- Kyllä kelpasi
Olen 54v. 169cm 75 kg heteromies ja olin kievarilla. Tulinko liian myöhään.
- tanssiva 29v neiti
efta poikamies..Satuitko olemaaan eilen illalla tanssimassa?:) voidaanko jatkaa s-postilla?
Kyllä kelpaisi: mielellään tykkäisin tanssia itseäni pituisten/pidempien kanssa, sori..- Kyllä kelpasi
tanssiva 29v neiti voidaanko jatkaa n-postilla? Olen varattu arkisin, mutta mielelläni möyhentäisin itseäni pitempiä. Tästä on hyvä jatkaa. Olen varmatoiminen ja rintajuinen.
- Missä nähdään???
Tanssiva mies 182/79kg siisti raitis sporttinen,tuuheat ruskeat hiukset ponnarilla.
Tanssimassa käyn 1-2 kertaan viikossa,valitsen tanssipaikan mieltymysten mukaan.
En ole efta,sanotaan vähänkäytetty,siisään ajettu kunnolla.
- ystävää etsimässä
Olen 171cn/87kg hoikka poikamies. Olenko myöhässä vai nähdäänkö seuraavalla kerralla? Olen luotettava ja huumorintajuinen.
- hla
tylsääää!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770