Meillä on kaksivuotias kaverinkipeä cockeripoika. Onko kokemusta, kannattaako ottaa kaveriksi uros vai narttukoira?
Uros vai narttu cockeripojan kaveriksi?
8
159
Vastaukset
- Sannikki-Emmikki
Itselläni on 4-vuotias havannankoira uros, joka myöskin oli kaverinkipeä. Hankin sille kaveriksi eräältä tuttavaltani 1-vuotiaan sekarotuisen (havannankoira/snautseri) uroksen. Alunperinkin ajattelin hankkia uroksen, koska en välttämättä viitsisi leikkauttaa narttukoiraa, koska se on aina suurempi riski, että herääkö se nukutuksesta vaiko ei. Tämä sekarotuinen uros olikin jo leikattu, joten leikkaamattoman ja leikatun urokskoiran kanssa täällä asustelen. :)
- 17+8
Tyttö Poika parivaljakko on aina ollut meillä.
- Pukeli.
Ei kai millään lepsuilla spanieleilla ole väliä vaikka kumpikin olisivat poikia. Ne ovat eri rodut joiden kanssa on varottava ottamasta samaa sukupuolta olevaa kaveria.
- äly hoi taaaas..
Pukeli. kirjoitti:
Ei kai millään lepsuilla spanieleilla ole väliä vaikka kumpikin olisivat poikia. Ne ovat eri rodut joiden kanssa on varottava ottamasta samaa sukupuolta olevaa kaveria.
vai että rotukohtaista jos urokset tappelee???luetteles mitkä on herkkiä sitten?? haaaahaaaahhh salli mun nauraa. jos mökistä puuttuu johtaja,kaikki tappelee. jos ei puutu,ja pienestä asti tottuu vanhempaan kamuun,ongelmaa ei ole.
- 12+4
äly hoi taaaas.. kirjoitti:
vai että rotukohtaista jos urokset tappelee???luetteles mitkä on herkkiä sitten?? haaaahaaaahhh salli mun nauraa. jos mökistä puuttuu johtaja,kaikki tappelee. jos ei puutu,ja pienestä asti tottuu vanhempaan kamuun,ongelmaa ei ole.
Itse en ainakaan taistelutaustaisia rotuja hankkisi kahta urosta tai narttua
samaan talouteen. Kyllähän kaikki voikin mennä hyvin, tai sitten ei ja tulos
voi olla karmeaa. äly hoi taaaas.. kirjoitti:
Kyllä Pukeli ihan asiaa kirjoitti.Rodut vaikuttaa pääasiassa eniten.Mitä vähemmän lajisosiaalinen rotu,sen pienempi mahdollisuus tulla toimeen oman sukupuolen kanssa.
Ja koskee myös narttuja.
Tuon tyypin roduissa ehdottomasti vähemmän riskialtista aina vastakkaiset sukupuolet.
Toki muutkin asiat jonkun verran merkkaa,kuten yksilöerot,omistajan auktoriteetti ym.
Mutta viimekädessä jos riittävän "topakat" yksilöt noissa asioissa saa vaikeimmissa roduissa,niin eipä auta itkukaan markkinoilla.
- pelkkiä uroksia
Meillä pelkkiä uroksia ja hyvin menee, kaikki kastruoimattomia.
Ei ole ongelmia juoksujen yms. kanssa. Hierargia selvä. - äly hoi taaas
vai kaverinkipeä... luulen että kun koira on kasvanut jo aikuisen mittoihin,siinä ei ole mitään jännää enää ja itse elätte jossain pentu kuumeessa. koira ei ole kaverikipeä,vaan sinä. hanki työpaikka. sillä se lähtee.
ja sitäpaitsi sukupuolella ei ole väliä.jos uusi tulokas on pentu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105